« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۹۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹
صبح امروز انجام شد؛
گرامیداشت روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر در شهرستان لنده برگزار گردید.

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛مراسم گرامیداشت روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمرصبح امروز به همت جمعیت هلال احمر لنده و با حضور امام جمعه ؛فرمانده سپاه؛ بخشدار مرکزی ؛ جمعی از مسولین شهرستانی ؛ جمعی از معتمدین محلی و داوطلبین عضو این جمعیت در سالن اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار گردید.

 رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان لنده در این مراسم با تبریک هفته هلال احمر گفت:هفته هلال احمر فرصت ارزشمندی برای پاسداشت فرهنگ خدمت صادقانه به مردم و ترویج روحیه ایثارگری در جامعه در راه خدمت به نیازمندان و حادثه دیدگان در عرصه احسان ، بشر دوستی و نیکو کاری می‌باشد.

عیسی محتشم با تشریح برنامه های آتی این جمعیت گفت:آموزش داوطلبان و امدادگران بصورت مستمر و بروز بسیار مهم و حیاتی است زیرا موجبات پرورش نیروهای کارآمد و توانمند و نتیجتا جمعیت آماده مانور در برابر حوادث غیرمترقبه را رقم خواهد زد.

ایشان در ادامه با بیان اینکه بنا داریم هلال احمر را به یک پایگاه بسیج تبدیل کنیم گفت:کار هلال احمر کار بسیجی است و یکایک کارکنان ،امداد گران ،داوطلبان و جوانان ما بسیجی وار انجام وظیفه می نمایند.

محتشم در پایان با اشاره به اینکه کمکهای امدادی ؛  ایثار و فداکاری‌های داوطلبانه اعضاء جمعیت هلال احمر مورد تحسین و رضایت خداوند و مردم است و دارای ارزش معنوی و انسانی می‌باشد، تصریح کرد: داوطلبان هلال احمر به این نکته باید توجه داشته باشند که مردم همواره قدردان خدمات و زحمات آنها هستند و امدادرسانی به همشهریان در حوادث وبلایا همواره در اذهان عمومی ثبت خواهد شد.

در این نشست علاوه بر سخنرانی امام جمعه محترم ؛بخشدار مرکزی و رئیس شورای شهر لنده برنامه های متنوعی نیز اجرا شد.

 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
0
0
از دکتر محتشم عزیز انتظار تحول بزرگ داریم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: