« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵
نماینده قروه و دهگلان :
نماینده دهگلان و قروه ، با تاکید بر جایگاه مدیریت اجرائی بر پیشرفت کشور گفت : مهمترین وظیفه رئیس جمهور ، انتصاب مدیران جهادی مسئولیت پذیر است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف ، اوسطی ، با اعلام ابن خبر اظهار داشت : رئیس جمهور باید از انتصاب مدیران ضعیف در شرایط حساس ، پرهیز کند.

نماینده دهگلان و قروه ، بیان کرد : امروز ، رشمن اصلی جامعه ، فقر، بیکاری ، رانت ، گرانی ، تورم ، کاهش ارزش پول ملی ، افزایش فاصله طبقاتی ، تبعیض طبقات ، گرانی مسکن ، تامین مایحتاج ، عدم تناسب بودجه ریزی و عدم تناسب بودجه ریزی اعتباری است.

وی ، بسیاری از مشکلات کشور را ناشی از حکمرانی ضعیف در عرصه اقتصادی دانست و متذکر شد : رئیس مجلس شورای اسلامی ، اجازه تاراج سفره و معیشت خانوار را ندهد ؛ چرا که فقدان آرامش و نشاط جامعه از نتایج فقر است.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری و حمایت از تولید نقش مهمی در بهبود و تسریع وضعیت اقتصادی دارد اذعان داشت : اکنون باید مدیریت جهادی ، بر مبنای شور اقتصادی ، خردورزی و تدبیر باشد.

اوسطی ، از تلاش دشمنان در راستای ناکارآمد جلوه دادن الگوی مردم سالاری دینی کشورمان بر عرصه کشورمان سخن گفت و یادآور شد : در این شرایط و پس از چند دهه که از عرصه انقلاب اسلامی ، می گذرد ؛ هنوز با مسائل مختلفی در حوزه اقتصاد ، فرهنگ ، توسعه ، رشد و پیشرفت ، برخوردار هستیم.

اوسطی ، بر رعایت اصول اسلامی و دین در جامعه ، تصریح کرد و اذعان داشت : پیشینه اصلی موانع رشد ، توسعه و پیشرفت کشورمان در حوزه های مختلف را می توان در ۴ مقوله مهم دور شدن از گفتمان پیشرفت اسلامی ، اما و اگر سازی ها و تمایزبخسی گلوگاه‌های توسعه در چهارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ، توطئه ای دشمنان و غفلت از ظرفیت ها و پتانسیل های مهم سرزمین جمهوری اسلامی ، دانست.

مدینه صابری / خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: