« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۰۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰
آوای رودکوف؛
عصر امروز علیرضا زارعی از فرهنگیان خوشنام شهرستان لنده که در یاسوج سکنی داشت دار فانی را وداع گفت.

پایگاه خبری آوای رودکوف:با کمال تاسف مطلع شدیم عصر امروز حاج علیرضا زارعی فرهنگی خوشنام شهرستان لنده در یکی از بیمارستان تهران جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیار باقی شتافت.

 بدون شک چهره ماندگار حاج علیرضا زارعی ،فرهنگی خوشنام و  شخصیتی متین و آرام به دلیل محبوبیت بالایی که در بین مردم و همکاران خود داشت در اذهان عمومی باقی خواهد ماند.

در عرصه علم و دانش و آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستانهای یاسوج و لنده  چهره ها و شخصیتهای بسیاری وجود داشته و دارند که خدمات ارزنده ای را برای پیشرفت و آبادنی و ترویج علم و دانش  داشته اند. در این میان یکی از این چهره های ماندگار بی شک حاج علیرضا فرهنگی فرهیخته و اصالتا اهل شهرستان لنده است.

زنده یاد حاج علیرضا زارعی با متنانت بالایی که از خود نشان داد هم در اجتماع و هم در کسوت معلمی جلوه ای والا از روحیه فداکاری، عشق و علاقه به مردم و دانش آموزان را به نمایش گذاشت و نشان داد که یک معلم در مسیر مقدس تعلیم و تربیت و بالندگی خویش می تواند مثمر ثمر باشد.

" پایگاه خبری آوای رودکوف " ضایعه در گذشت این فرهنگی فرهیخته و محبوب را به عموم مردم شهرستان لنده و خصوصا به جامعه فرهنگی تسلیت عرض نموده و برای آن عزیر علو درجات الهی را مسئلت می نماید.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد هادی سادات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
0
0
خداوند بیامرزش روحش با اولیاء و الله محشور باشد..... واقعا خیلی مهربون و خوش اخلاق بود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: