« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵
اوست پایدار؛
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت برادر رئیس اداره ارشاد اسلامی لنده پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛دکتر امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت برادر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنده ؛ فرهنگی فرهیخته و جانباز دفاع مقدس حاج علیرضا زارعی پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام تسلیت مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت حاج علیرضا زارعی

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و اناالیه راجعون

همکار گرامی جناب آقای اسماعیل زارعی
رئیس محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده

خبر درگذشت برادر مکرمتان ما را اندوهگین کرد ، گرچه برادران بهترین ظهیر و پشتوانه در سختی و گرفتاری ، و در فراخی و خوشی بهترین زیورند و هنگام فقدان و فراق، شکننده پشت ، لکن خصال و کمالات آن عزیز رحیل سبب سعادت ایشان و سکینت و تسکین شماست ؛ علم و فرهنگ و فرهیختگی در عرصه تعلیم و پرورش، ادب و اخلاق او در بین جامعه و همزیستی با همنوعان و جهاد و رشادتش از او شخصیتی جامع پرورید؛ قلم دانش در جیبش و سلاح هماوردی بر دوشش ،بین جهاد و اجتهاد مصاحبت و سنخیت ایجاد کرد که عامل ستایش او شد.

ضمن طلب رحمت و رضوان الهی برای آن عزیز سفر کرده ،صبر و اجر برای جنابعالی و خانواده گرانقدر از درگاه خداوند سبحان مسالت داریم.

امین درخشان
مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی
استان کهگیلویه وبویراحمد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: