« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
اکبر زکی نژاد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی در پیامی هفته جهاد کشاورزی را به تمامی جهاد گران عرصه کشاورزی و تولید تبریک گفت.

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی در پیامی هفته جهاد کشاورزی را به تمامی جهاد گران عرصه کشاورزی و تولید تبریک گفت.

پیام تبریک مدیر جهاد کشاورزی بهمئی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی

متن پیام اکبر زکی نژاد به شرح زیر است:

به نام خالق روزی دهنده مهربان

وَهُوَ الَّذِی أَنزَلَ مِنَ السَّمَاءِ مَاءً فَأَخْرَ‌جْنَا بِهِ نَبَاتَ کُلِّ شَیءٍ فَأَخْرَ‌جْنَا مِنْهُ خَضِرً‌ا نُّخْرِ‌جُ مِنْهُ حَبًّا مُّتَرَ‌اکِبًا

و هم اوست خدایی که از آسمان آبی فرو بارید پس هر نبات را بدان رویاندیم و سبزه ها را از زمین برون آوردیم و از آن سبزه ها دانه هایی که بر روی هم چیده شده بیرون آریم (سوره انعام آیه ۹۹ )

جهاد سازندگی از جمله نهادهای انقلابی بوده که با صدور فرمان تاريخي "حضرت امام خمینی(ره) " در راستای حمایت از مردم محروم و کمک به توسعه مناطق روستایی بنیانگذاری شد .

۲۱ الی ۲۷ خرداد ماه كه مصادف با سالروز فرمان تاريخي حضرت امام خميني(ره) مبني بر تشكيل جهاد سازندگي است ، به نام روز جهاد كشاورزی نامگذاری شده و فرصتي فراهم كرده تا ضمن يادآوري و گراميداشت فرهنگ ايثار و جهاد ، دستاوردها و عملكرد وزارت جهاد كشاورزي را تبيين و عموم مردم را از طرح ها و برنامه هاي بخش كشاورزي كشور آگاه کند .

این نهاد مقدس در طول حیات خود با به کارگیری نیروهای داوطلب مردمی و در سایه فرهنگ انقلابی همراه با شور و نشاط و خدمت به مردم روستایی توانست ، نقش بسیار موثری را در فرآیند توجه همه جانبه به مناطق روستایی و عشایری کشورمان ایفا کند.

از آنجايي كه از دير باز كشاورزي جايگاه ويژه اي در توليد ، معيشت و اشتغال داشته و سرزمين و فرهنگ ايران با كشاورزي پيوند ناگسستني دارد ، امروزه توانسته با اتكا به دانش روز يكي از اركان پيشرفته توليد و اقتصاد مقاومتي به شمار آيد و شكي نیست كه با رونق كشاورزي دانش بنيان ، بخش عمده اي از بار صادرات غير نفتي كشور را به دوش خواهد كشيد .

همچنین بدون ترديد بخش كشاورزي در برنامه هاي توسعه اقتصادي كشور نقش محوري داشته ، چرا كه با امنيت غذايي كشور عجين شده است.
ما معتقدیم تقويت و توجه به قابليت هاي فراوان اين بخش مي تواند به صورت فزاينده اي رونق توليد ، امنيت غذايي ، اشتغال ، ثروت و رفاه عمومي را در پي داشته باشد .

اینجانب ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ايثارگران جهاد سازندگی و تبریک هفته جهاد کشاورزی ، این ایام فرخنده را که مزین به شعار«جهاد كشاورزي، امنیت غذایی ، گشایش در سفره مردم » هست را به خانواده بزرگ کشاورزی استان و شهرستان ، همکاران خدومم ، تلاشگران عرصه تولید و بهره برداران عرصه های دامی، باغی، زراعی و..... صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از خداوند متعال سربلندی ، عزت و توفیق روزافزون جهت ساخت ایرانی آباد را آرزومندم  .

با تشکر فراوان
اکبر زکی نژاد
۱۴۰۱/۳/۲۱

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: