« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۵
در نشست با مشاور وزیر بهداشت عنوان شد؛
مشاور وزیر بهداشت در امور شاهد و ایثارگران با خانواده شهدا و کارکنان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی یاسوج دیدار و از نزدیک پای مشکلات آنها نشست.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ مشاور وزیر بهداشت در امور شاهد و ایثارگر در ابتدای این جلسه گفت: حضور در این خطه ها و خدمت به مردمان این مناطق سبب افتخار است.

تبدیل وضعیت بیش از هزارو ۸۰۰ نفر از جامعه ایثارگری در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج/تقدیر مشاور وزیر بهداشت از دانشگاه علوم پزشکی

دکتر مجید احمدی با بیان اینکه در راه شهدا و مسیر آنها باید پایبند عهد و پیمان با آرمان های باشیم، گفت: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در حوزه تبدیل وضعیت کارکنان و فرزندان شاهد از دانشگاه های برتر کشور است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی به ظرفیت های قانونی برای تبدیل وضعیت های اشاره کرد و ادامه داد: ممکن است قوانینی وضع شود که همه افراد در زیر مجموعه آن قرار نگیرند، اما متناسب با ظرفیت دانشگاه افرادی که در مدار تبدیل وضعیت بودند به یک مسیر مثبت ختم شود.

احمدی با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت و پیگیری ها تلاش برای دغدغه ها و مطالبات دنبال می شود، گفت: در خصوص مطالبات سنواتی در تمام دانشگاه‌ها وجود دارد و این مطالبات گاهی به دلیل ظرفیت ها و منابع محقق نمی شود و یا با مشکلاتی مواجه می شود اما در هر کجا که امکان پذیر باشد در مجموعه وزارت بهداشت اگر در ظرفیت ها باشد، پیگیری می‌شود.

این مسئول به ساماندهی هیئت های علمی با تکیه بر ظرفیت های تخصصی اشاره کرد و گفت: تلاش داریم افرادی از خانواده شاهد و ایثارگر اگر به دنبال رشد در حوزه های تحصیلات دانشگاهی و هئیت های علمی باشند با تکیه بر تخصص بکارگیری آنها دنبال شود.

وی با تاکید بر اراده جمعی برای پیگیری مشکلات جامعه ایثارگران و شاهد وجود دارد، گفت: پیگیری مشکلات و مطالبات متناسب با ظرفیت ها وجود دارد.

در ادامه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بابیان اینکه با شکل‌گیری انقلاب اسلامی و خصوصیات برجسته امام و انتقال این خصوصیات به جامعه شاهد و ایثارگر سبب سربلندی انقلاب اسلامی در دنیای امروز شد، گفت: امام خمینی (ره) دارای عنصرهای دانایی، تقوا و دیانت بود و سبب انتقال این ویژگی‌ها به جوامع آن روز در بین جوانان و رزمندگان شد و همچنین عمل به مقوله‌های دینی و انتقال آن سبب تأثیرگذاری انقلاب اسلامی در دنیا شد و همه تلاش‌های دشمنان را برای شکست انقلاب ناکام گذاشت.

دکتر سعید جاودان سیرت گفت: خدامحوری، خودباوری، صراحت امام راحل در جامعه رسوخ پیدا کرد و سبب اقتدار و استواری انقلاب شد.

وی افزود: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران سرلوحه کار و تلاش ما قرار دارد و این نشست در راستای کمک به مطالبات و دغدغه‌های آن‌ها تشکیل‌شده است.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گفت: به تک تک شما خانواده های معظم شهدا و کارکنان شاهد و ایثار گر افتخار می کنیم .

حجت الاسلام و المسلمین داستار ابراز داشت: مجموعه مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی استان از گذشته تا کنون در حوزه ایثارگران اهتمام ویژه ای داشته اند که جای تقدیر وتشکر دارد.

در ادامه این نشست غفار فصیح مفرد؛ مشاور رئیس دانشگاه در امور شاهد و ایثارگران گفت: سرکشی از ۱۵ خانواده شهید دانشگاه، برگزاری همایش دفاع مقدس با حضور فرمانده تیپ ۴۸ فتح، کسب دو افتخار دستگاه برتر در حوزه دفاع مقدس، کسب نایب‌قهرمانی در حوزه افتخارات ورزشی نظیر تنیس و دارت ایثارگران، عیادت از جانبازان بستری در بیمارستان‌های استان، پیاده‌روی به مناسب سوم خرداد، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در بهمنی ، مارگون و دیگر شهرها، تبدیل ۱ هزار و ۸۰۱ نفر از جامعه ایثارگری از جمله اقداماتی بود که توسط مجموعه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به‌عنوان خدمات به جامعه ایثارگری و شاهد صورت گرفته است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان؛ در ادامه جلسه تعدادی از فرزندان و کارکنان شاهد و ایثارگر پیرامون موضوعاتی همچون تبدیل وضعیت افراد و فرزندان، توجه به‌سختی کار، تسهیلات مسکن، معافیت‌های مالیاتی، تسهیلات در حوزه‌های مختلف، توجه به تأمین داروهای خاص، موضوعات بازنشستگی کارکنان، پاداش و مرخصی‌ها، بلاتکلیفی مطالبات کارگران و کارکنان آن‌ها در بخش‌های اورژانس، بخش‌های سرپایی بیمارستان و آشپزخانه‌های ازجمله مطالباتی بود که در حضور مشاور وزیر بهداشت در امور شاهد و ایثارگر مطرح شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: