« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
روابط‌عمومی بانک صادرات ایران خبر داد:
​سامانه صورتحساب اینترنتی بانک صادرات ایران به روز شده و صورتحساب و جزئیات قراردادهای تسهیلاتی مشتریان نیز در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف ؛با به‌روزرسانی سامانه صورتحساب اینترنتی بانک، شرایط دسترسی مشتریان به دریافت صورت‌حساب تسهیلاتی نیز بدون حضور در شعبه فراهم شده است و مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی:https://billing.bsi.ir و ثبت‌نام در سامانه صورتحساب اینترنتی، به صورت غیرحضوری صورتحساب تسهیلاتی خود را مشاهده کنند.

دریافت صورتحساب اینترنتی تسهیلات مشتریان بانک صادرات ایران امکان‌پذیر شد

برای دسترسی سریع و راحت به صورتحساب اینترنتی، مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند به صفحه اصلی سایت بانک مراجعه و در منوی بانکداری الکترونیک، وارد لینک خدمات اینترنتی شده و گزینه مشاهده صورتحساب را انتخاب و صورت‌حساب خود را مشاهده کنند.

با استفاده از این امکان، می‌توان در هر لحظه، تمامی حساب‌های خود را در سيستم متمرکز سپهر مشاهده کرده و از گردش حساب، وضعيت آخرين تراکنش و مانده حساب مطلع شد.

مشاهده در لحظه صورتحساب سي گردش آخر و صورت حساب متمرکز سپهر در محدوده تاريخ مشخص از دیگر امکانات سامانه صورت‌حساب غیر حضوری در سایت بانک صادرات ایران است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: