« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۰۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
گزارش تصویری؛
با پیگیری و تلاش شهردار و اعضای شورای شهر لنده یکی دیگر از معابر این شهر در راستای تسهیل در تردد و عبور و مرور تعریض و بازگشایی شد .

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛صبح امروز با پیگیری و تلاش شهردار و اعضای شورای شهر لنده یکی دیگر از معابر این شهر در راستای تسهیل در تردد و عبور و مرور تعریض و بازگشایی شد .

اگرچه عمده معابر عمومی شهر لنده از زیر ساختهای لازم برخوردار می باشند اما در این میان بعضی از این معابر به دلیل ساخت و سازهای قدیمی تردد در آنها با موانعی روبرو می گردد که شهرداری لنده عزم خود را جزم کرده تا با هدف گسترش شهر، بهبود عبور و مرور در جهت آسایش شهروندان و رفع مشکلات ترافیکی و در راستای خدمت رسانی بهتر و شایسته به شهروندان آنها را بازگشایی و تعریض نماید.

در همین راستا صبح امروز یکی دیگر از محورهای مهم خیابان مسجد جامع صاحب الزمان (عج) توسط شهرداری لنده ضمن رایزنی و توافق با مالکین مجاور این مسیر طبق برنامه عملیات بازگشایی گردیده که همکاری آقای محمدی بعنوان مالک و حضور حجت الاسلام نظری در محل این عملیات قابل ستایش می باشد.

مهندس رنجبر شهردار لنده که خود نیز آستین بالا زده و کارگران را همیاری می کرد در حاشیه این عملیات ضمن قدردانی از مالک این ساختمان به خبرنگار آوای رودکوف گفت:یکی ازاساسی‌ترین مسئله‌ها در سیستم شهرهای پویا و موفق، داشتن معابر بازگشایی شده و دارای قابلیت تردد مناسب است.

شهردار لنده افزود: معابر شریان‌های شهر هستند و مانند رگ‌های حیاتی بدن انسان باید بتوانند مسیر حمل و نقل مناسبی را فراهم کند تا مسیر رشد و تعالی را طی کند از این رو بازگشایی معابر جهت سهولت انتقال مسافر، انتقال بار و همینطور جابجایی های شهری برای رشد شهر حائز اهمیت است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: