« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۰۹۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱
شهردار لنده خبر داد:
شهردار لنده گفت: طی روزهای اخیر رایزنی هایی برای بازگشایی مجدد سه شنبه بازار در مکانی جدید و البته مناسب بعمل آمده که در صورت موفقیت این بازار مجددا بازگشایی خواهد شد.

پایگاه خبری آوای رودکوف:در چند ماه گذشته سه شنبه بازار لنده بعد از سالها تعطیلی در خیابان شهید ولی زاده دایر شد که طی هفته قبل از طرف شورای اسلامی شهر و شهردار لنده بصورت موقت تعطیل شد.

سه شنبه بازار لنده در مکان جدیدی دایر می شود

خبرنگار آوای رودکوف در همین خصوص موضوع را از شهردار لنده جویا شد که در ادامه نکته نظرات مهندس رنجبر را با هم مرور می کنیم:

1- بازار باعث ایجاد مزاحمت برای خانه های مسکونی مستقر در این خیابان می شد ؛ رفت و آمد خودرویی در این خیابان بطور کامل مسدود بود و در صورت بروز حادثه ای امکان کمک وجود نداشت به همین دلایل معارضات فراوانی وجود داشت.

2-در هیچکدام از شهرستانهای استان سه شنبه بازار وجود نداشت و تنها در شهر لنده این بازار مستقر بود.

3-شهرداری لنده در این مکان اقدام به نورافشانی و سپس اختصاص چند نیرو جهت نظارت و نظافت نموده و یک معبر عمومی را در اختیار آنها قرار داده اما از گرفتن عوارض در کمیته تطبیق منع شده بود .

4-در این بازار بین 90 تا 95 درصد از دستفروشان آن از خارج شهرستان به فروش محصولات خود می پرداختند و این امر به گفته کسبه لنده منجر به خروج نقدینگی و مشکلاتی برای آنها می شد؛ ولی بارها مسئولین تذکراتی مبنی بر عدم وجود هیچ گونه محدودیتی برای حضور کسبه لنده و فروش محصولات در این بازار داده اند و حتی برای کسانی که به فروش محصولات بومی لنده در این بازار روز بپردازند امتیازاتی نیز قائل شده اند.

5-بعد از تعطیلی موقت این بازار با صلاحدید شورای شهر و شهردار جمعی کثیری از مردم ؛ساکنین خیابان مورد اشاره و کسبه ی شهر طی تماهای تلفنی ؛ حضوری و با ارسال پیام از اقدام شهرداری لنده تقدیر و تشکر نمودند .

شهردار لنده در ادامه اعلام داشت طی روزهای اخیر رایزنی هایی برای بازگشایی مجدد آن در مکانی جدید و مناسب بعمل آمده که در صورت موفقیت ؛ این بازار البته با شرایط جدید بازگشایی خواهد شد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
0
0
ممنونیم از آقای شهردار بخاطر تعطیلی این بازار واقعا فقط برای مردم مشکلات ترافیکی ایجاد می کرد
شروین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
0
0
بیا ینیش شهرک فجر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: