« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳
دکتر حجت بقایی عضو تیم بین المللی بازاریابی کالای ایرانی:
به مناسبت ایجاد دفتر بازاریابی کالاهای ایرانی در افغانستان گفتگوی کوتاهی با دکتر حجت بقایی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل موسسه آرازتکاوران ویرا و عضو تیم بین المللی بازاریابی کالای ایرانی داریم.....

پایگاه خبری آوای رودکوف:به مناسبت ایجاد دفتر بازاریابی کالاهای ایرانی در افغانستان گفتگوی کوتاهی داشتیم با دکتر حجت بقایی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل موسسه آرازتکاوران ویرا و عضو تیم بین المللی بازاریابی کالای ایرانی که در ادامه مشروح آن را با هم مرور می کنیم.

 دکتر بقایی اظهار داشت :

وضعیت ظاهری کشور افغانستان بر هیچ کس پوشیده نیست، ولی اصل وضعیت افغانستان را کمتر کسی توجه می کند .

افغانستان کشوری فوق العاده زیباست پر از جاذبه های گردشگری که در کمتر جایی از جهان می توان دید . در کنار آن منابع فوق العاده و دست نخورده ای دارد ، که به دلیل شرایط سیاسی اجتماعی که در چند سال اخیر با آن موجه شده فعلا دست نخورده خواهد ماند مگر اینکه یک دولت قوی بتواند زیرساختهای مناسب بهره برداری از این ذخایر را آماده کند.

ولی حالا بحث ما در مورد حال حاضر افغانستان است با دولتی که سرکار آمده و قوانینش تا حدودی غیرقابل پیش بینی است ، ولی یک موضوع مهم وجود دارد و آن اینکه هر دولتی نیازمند برخی اقلام است که دولت افغانستان هم فارغ از طرز فکر و نوع حکومت از این مورد جدا نیست .

چند وقت دیگر نمایشگاه بین المللی کابل برگزار می شود ، چه خوب است تجار و بازرگانان عزیز بعد از کمی مطالعه در مورد کالاهای مورد نیاز و علاقه ایشان برنامه ریزی نمایند و نمونه کالاها را جهت بازاریابی و بازارسنجی به تیم بازاریاب همکار ما به مدیریت مهندس عمرانی بسپارند ، تا پس از بازاریابی و بازارسنجی در صورت پیدا کردن مشتری جهت فروش محصول اقدام نماییم .

در مرحله اول فقط هزینه های مرتبط با بازاریابی ، کارشناسی فروش ، اجاره غرفه و تبلیغات ، و در مرحله فروش تنها هزینه حمل بار و همچنین درصدی به صورت تفاهمی از سود فروش دریافت می شود.

دکتر بقایی در پایان تاکید کرد : بازار افغانستان چشم طمع بازرگانان بسیاری را در گوشه و کنار جهان به خود جلب کرده است ، امیدوارم که تجار،بازرگانان و خصوصا کشاورزان عزیز از این فرصت خدادادی جا نمانند.

راستی با پیگیریهای استادم دکتر علیرضا سلمانیان نوکابادی برای دوستان افغان هم برنامه های فوق العاده ای داریم،از جمله معرفی استعدادهای ورزشی افغان به مسابقات جهانی - آموزش دانش آموزان و دانشجویان افغان با همکاری موسسات و دانشگاههای برتر جهان و موارد بسیار دیگر که انشالله به موقع به آنها خواهیم پرداخت.و اما جهت اطلاع بازرگانان عزیز مشخصات طرح بازاریابی و بازارسنجی در افغانستان به شرح زیر است :

زمان اجرای طرح:
۲۵ لغایت ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲
محل اجرای طرح: نمایشگاه بین المللی شهر کابل . همزمان با دومین نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی افغانستان
ویزگیهای طرح: کاهش هزینه ها، ارائه نمونه محصولات در غرفه مشترک + بازاریابی و پیداکردن نماینده، در قبال دریافت کارمزد.

جمع هزینه بابت کلیه خدمات شامل؛اعزام نیروی تحقیقاتی و بازاریاب باتجربه + هزینه های سفر و اسکان نیروی اعزامی+تبلیغات و مشارکت در هزینه اجاره غرفه؛جمعا: ۱۷میلیون تومان.+ کارمزد توافقی از مجموع فروش و قراردادهای منعقده.

هزینه ارسال بار از مشهد تا نمایشگاه؛ هر کیلو ۲۰۰ هزارتومان،

مهلت ثبت نام؛ دهم تیر ماه

شماره تماس با همکاران ستاد برگزاری: دفتر مرکزی؛ 05135022500

---------------------

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: