« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
افتخاری دیگر؛
وحید حاج سعیدی روزنامه نگار گلستانی و ستون نویس "آوای رودکوف" در جشنواره مطبوعات به میزبانی اراک در بخش تیتر حائز رتبه نخست شد.

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛وحید حاج سعیدی روزنامه نگار گلستانی و ستون نویس "آوای رودکوف" در جشنواره مطبوعات به میزبانی اراک در بخش تیتر حائز رتبه نخست شد.

آئین اختتامیه جشنواره مطبوعات استانی به میزبانی اراک با حضور ایمان شمسایی مدیر کل خبرگزاری های داخلی و خرجی، استاندار مرکزی و سایر مسئولان استانی و شهرستان در فرهنگسرای این شهر برگزار و از نفرات برتر تجلیل شد.

ایمان شمسایی ظهر پنج شنبه در آئین اختتامیه سومین جشنواره مطبوعات استان مرکزی، بیان کرد: هر اتفاق رسانه‌ای در کشور که منجر به ایجاد رقابت و گردهمایی اصحاب رسانه باشد از سیاست‌های همیشگی وزارت ارشاد بوده و به‌شدت آن را دنبال می‌کنیم و امسال بعد از حدود ۱۱ سال وقفه جشنواره رسانه‌های کشور نیز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمن افزود: در جنگی که پیش روست رسانه‌های دنیا حقیقت را انعکاس نمی‌دهند و انصافاً رسانه‌های ما در حوادث اخیر خوب درخشیدند. اهالی رسانه ایستادگی کردند و رسانه سعی کرد موضوعات را درون خانواده ایران حل کند.

شمسایی ادامه داد: دغدغه رهبر انقلاب در جهاد تبیین گویی تأکید ایشان بر ماده ۲ قانون مطبوعات و گوشزد کردن این وظیفه است.

این مقام مسئول اضافه کرد: اطلاع‌رسانی شفاف، نفی مرزبندی‌های کاذب و تفرقه‌انگیز، تأکید بر سیاست نه شرقی و غربی جمهوری اسلامی و تأکید بر اهداف نظام اسلامی و مبارزه با فرهنگ استعماری مواردی هستند که اگر به این‌ها خوب عمل شود جهاد تبیین صورت گرفته است.

در پایان از نفرات برگزیده این جشنواره تجلیل به عمل آمد.

«وحید حاج سعیدی» ستون نویس این نشریه نیز در جشنواره مطبوعات استان مرکزی در بخش تیتر حائز رتبه نخست شد.

شایان ذکر است این روزنامه نگار گلستانی تا کنون در بیش از 60 جشنواره مطبوعات فرامرزی، ملی، منطقه ای و استانی حائز عنوان برتر شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: