« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷
آوای رودکوف؛
آوای رودکوف:مستند "جان محمد"که براساس چالش های زندگی مادر سردار شهید جان محمد کریمی ساخته شده بعداز گذاشت دوسال بزودی از شبکه های سراسری منتشر می شود.

پایگاه خبری آوای رودکوف:مستند جان محمد که براساس چالش های زندگی مادر سردار شهید جان محمد کریمی  از شهدای برجسته استان کهگیلویه و بویراحمد و از سرداران عملیات پدخندق ساخته شده بعداز گذاشت دوسال پس از طی روال قانونی خود در تاریخ ۱۴۰۲/۴/۴و ۱۴۰۲/۴/۵ بر روی آنتن شبکه های سراسری میرود .

پخش مستند

در همین راستا گفتگویی داشتیم با تعدادی از عوامل این مستند که در ادامه مشروح این گفتگو خواهد امد:

پخش مستند

رحمت الله رستگاری مستندساز و از عوامل این مستند به خبرنگار آوای رودکوف می گوید:هر انتظاری پایانی دارد و چه انتظاری شیرین است رویای صادقانه خواب مادر شهیدی که منجر به شناسایی فرزند شهیدش شده و خوشا به سعادت انانکه پایان انتظار مهدی (عج) فاطمه زهرا (س) را می بیند.

وی افزود:گروهی جوان اما با دل و جان با قدم های محکم و اراده استوار قدم به ساخت مستندی نموده اند که درس انسانیت ،عشق مادری ، عاشق شهادت و رفاقت با خدا را به تصویر می کشانند .

پخش مستند

حمید فرجامی منش ، فیلمساز ؛ دیگر هنرمند این مجموعه می گوید:

مستند جان محمد به لحاظ کاری یکی از سخت ترین کارهای من در حوزه تصویر و رسانه بوده چرا که سطح توقعات از مستند جان محمد بسیار بالا بوده است.

این مستندکه یه کاررئالیسم شاعرانه هست ولی ما در بعضی سکانس هابه فراواقع گرایانه یا سوررئالیسم می رفتیم واین یعنی پیاده سازی دو سبک سینمایی در یک اثر.

تراژدی این روایت انتهاش ختم میشه به محل تولد یعنی آغوش پر مهر و محبت مادر پارادایم این روایت از نقطه شروع تا پایان کنش های زیادی را به تصویر میکشونه از عاشقانه های قهرمان برای معشوقه داستان تا کشمکش همرازهای داستان که مارا به سمت نقطه عطف این اثرسوق میدهد .

فرجامی منش در ادامه گفت:کاری که شما مشاهده‌ خواهید کرد هرگز حاصل اندیشه و تفکر من نوعی یا هیچکدوم از دوستان به تنهای نبوده بلکه حاصل یه کار گروهی بوده که در اینجا از تک تک تیم و دوستانی که در این پارادوکس دوساله مارا همراهی کردن سپاسگذارم و امیدواریم که خروجی این کار هم مورد پسند مخاطب عام و هم مخاطب خاص قرار بگیرد.

پخش مستند

همچین کریمی جم تهیه کننده سینما و تلویزیون اظهار داشت:جان محمد جان است.. مجنون جان ها بسیار دید... جان محمد در بهت مجنون جان به کف گرفت تا جان ها جان بمانند... های مجنون جنون در تو معنی شد.. جان محمد چونان جان شیر پرده ظلمت درید تا جان سرزمینش جان بماند.. و چه زیباست رقص جانانه در دل مجنون... تو جان مایی. عزیز جان

به گزارش آوای رودکوف ؛عوامل این اثر عبارتند از:

گروه کارگردانی

کارگردانان: حمید فرجامی منش و رحمت الله رستگاری

مشاور کارگردان: مرتضی ستار پور

منشی صحنه: فاطمه شعاعی

دستیار اول کارگردان و برنامه ریزی: محسن کریمی

دستیار کارگردان: مجید رحمانی نسب

دستیاردوم : سینا سهیلی

گروه تولید

تهیه کنندگان: رحیم کریمی جم و رحمت الله رستگاری

مدیر تولید : اسماعیل ضامنی

دستیار تهیه کننده: محمد رستگاری

گروه صدا

مدیر صدا برداری : مجتبی عزت حقیقی

نریشن (گوینده) خسرو محمودیان

صدا گذار و ترکیب صدا: وحید میر جانی

گروه فیلمبرداری

مدیر فیلمبرداری: وحید میرجانی

دستیار فیلمبردار: سعید ایوبی منش

تصویر بردار هوایی:سجاد آذربادگان

چهره پرداز و مجری گریم : فهیمه رحمان ستایش

تدوین

تدوین : محمد سلیمی راد

اصلاح رنگ و نور : وحید میرجانی

نویسنده : آزاده خسروتاج
نویسنده متن نریشن (گوینده) :حمید فرجامی منش

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: