« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
مدیر فرودگاه یاسوج خبر داد:
مدیر فرودگاه یاسوج گفت: این فرودگاه آمادگی کامل برای برقراری پرواز‌های عتبات عالیات به‌ ویژه در اربعین ۱۴۰۲ را دارد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ عنایت انصاری فرد مدیر فرودگاه یاسوج گفت: پس از اعلام مرز هوایی فرودگاه یاسوج توسط رییس جمهور در سال گذشته، با اعتباری بالغ بر شش میلیارد و 250 میلیون تومان، تمامی امور زیرساختی برای تبدیل این فرودگاه از داخلی به مرز هوایی انجام شده است.

آمادگی برقراری پروازهای فرودگاه یاسوج در ایام اربعین

وی افزود: فرودگاه شهدای یاسوج امروز از تمامی امکانات نظیر اداره گذرنامه، نهاد ریاست جمهوری، گمرک و سیستم های پاسپورت خوان برخوردار بوده و امیدواریم در عملیات اربعین امسال به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خدمت رسانی کنیم.

مدیر فرودگاه یاسوج با اشاره به سفر دوم رییس جمهور به این شهرستان در نیمه دوم تیر ماه گفت: برقراری پرواز عتبات مهم ترین مطالبه فرودگاهی مردم منطقه از آیت الله رییسی و مقام عالی وزارت راه و شهرسازی خواهد بود.

انصاری فرد گفت: علاوه بر برقراری پرواز عتبات، افزایش پرواز از فرودگاه یاسوج به تهران و نیز برقراری مسیرهای جدید نظیر مشهد، کیش و عسلویه از دیگر درخواست های مردم است.

وی ضمن اشاره به پروازهای هفتگی فرودگاه یاسوج گفت: در حال حاضر تنها دو پرواز در هفته به مقصد تهران برقرار است اما به جرات می توان گفت این فرودگاه قابلیت برقراری روزانه دو پرواز را نیز دارد.

گفتنی است؛ شهرستان یک میلیون نفری یاسوج درحالی سال گذشته شاهد اعزام و پذیرش 19 هزار مسافر از فرودگاه بوده که این آمار با افزایش تعداد پروازها با سیر صعودی چشمگیری همراه خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: