« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
دکتر حجت بقایی پژوهشگر:
با توجه به مسایل اقتصادی،اجتماعی،فرهنگی و با توجه به تجربیات شخصی به شدت معتقدم که ما در ایران روابط عمومی و ارتباطات نداریم.

پایگاه خبری آوای رودکوف-دکتر حجت بقایی پژوهشگر،خبرنگار و فعال روابط عمومی در گفتگو با خبرنگار ما گفت : خوب یا بد ما در ایران روابط عمومی و ارتباطات نداریم ، و این موضوع را با یک سنجش کوچک در محیطهای خانواده ، محل کار و در کوچه و خیابان به وضوح می بینیم و لازم نیست حتما پژوهشگر باشید تا این موضوع را متوجه شوید .

ما در ایران روابط عمومی و ارتباطات نداریم

دکتر بقایی در ادامه افزود : این روزها از دیدن برخی برخوردها و رفتارها دلخورم ، به عنوان یک انسان دیدن برخی صحنه ها، رخوردها و دیدن مرگ روابط عمومیها برایم غیرقابل تحمل است ، روابط عمومی در ایران به نفس نفس افتاده است ، من در این مدت مخصوصا در برخی استانها اصلا روابط عمومی نمی بینم، این موضوع مدتهاست که در ایران رخ داده و گاهی کارشناسان هشدار می دادند و اغلب نادیده گرفته می شد ، متاسفانه در خانواده ها ، محیطهای آموزشی و جامعه در تربیت نسلهای گذشته و نسل حال کم کاری کرده است ، ما وقتی خروجی را می بینیم می گوییم کم کاری شده است ، و اگر کاری نکنیم ، ارتباطات صرفا ارتباطات مالی ( بده بستان ) و ارتباطات بر اساس نیاز افراد خواهد شد .

وی افزود:انسان یک موجود ارتباطی است و بدون ارتباط با هم نوع نسل بشری وجود نخواهد داشت ، قطع ارتباط مدیران با کارمندان و نبود روابط عمومیهای فعال در ارگانها ، سازمانها و شرکتها و موسسات خصوصی کارکنان را به شکل رباتهای انسان نما بدون احساس و بدون حق اعتراض ، دقیقا مانند یک عروسک در خواهد آورد .

ایشان تصریح کرد:نسل انسان را جز خود انسان نمی تواند نابود کند و راه آن قطع ارتباطات است ، بدون ارتباطات انسان نیازهای انسانی که در ذات اوست ، غریزه اوست از دست می دهد و آنوقت باید تعریف ها در مورد نسل بشر تغییر نماید .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: