« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
صبح امروز انجام شد:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: هدف از این نشست یک گزارش مختصر از دانشگاه و پروژه‌هایی هست که در سفر ریاست جمهوری قرار است پیشنهاد داده شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف ؛سعید جاودان‌سیرت ضمن تبریک عید سعید قربان اظهار داشت: هدف از این نشست یک گزارش مختصر از دانشگاه و پروژه‌هایی هست که در سفر ریاست جمهوری قرار است پیشنهاد داده شود.

وی افزود: پروژه‌ها در دو بخش سفر اول و متمم سفر اول دسته بندی می‌شوند، با توجه به عدم هماهنگی در سفر اول بحث پروژه‌ها در متمم سفر ارائه گردید.

ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۴۸۵ میلیارد تومان در سفر اول بود که ۸۵ میلیارد تومان اختصاص داده شد که در متمم سفر دانشگاه علوم پزشکی استان دارای ۱۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۳۹ میلیارد تومان بوده‌است.

وی بیان کرد: در سفر دوم ریاست جمهوری با توجه به وضعیت موجود باید پروژه‌هایی تعریف شوند که کد ردیف ملی و دارای اهمیت درمانی و در راستای کمک به سلامت مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۷ پروژه در استان کهگیلویه و بویراحمد توسط دانشگاه علوم پزشکی در دست اجرا می‌باشد، افزود: در شهرستان بویراحمد ۱۰ پروژه، شهرستان کهگیلویه ۴ پروژه و شهرستان گچساران ۳ پروژه، تعداد پروژه‌های تعریف شده دانشگاه علوم پزشکی برای سفر دوم ریاست جمهوری در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

دکتر جاودان سیرت گفت: برخی از پروژه‌ها نظیر پزشکی هسته‌ای و بیمارستان سوختگی در تأیید شدن با مشکل خاصی مواجه نیستند و اما در برخی پروژه‌ها نظیر بیمارستان پاتاوه با مشکل تأمین زمین روبرو می‌باشیم و در شهرستان مارگون نیز برای ساخت بیمارستان خیرساز، در صورت تأمین زمین، خیر سازنده آمادگی ساخت را اعلام کرده است.

وی عنوان کرد: ۱۷ پروژه در استان برای سفر ریاست جمهوری مطرح شده است که از مهم‌ترین آن در شهرستان بویراحمد به بیمارستان سوختگی، فاز دوم پزشکی هسته‌ای، ساخت بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی، تکمیل دانشکده پرستاری با پیشرفت ۸۵ درصد با اعتبار پیشنهادی ۷۰ میلیارد تومان، دانشکده دندانپزشکی، توسعه بیمارستان شهید جلیل می‌توان اشاره نمود.

جاودان سیرت با بیان اینکه ۷۰ درصد از مراکز بهداشتی در شهرستان بویراحمد به صورت استیجاری می‌باشد، تصریح کرد: از مهم‌ترین مشکلات جهت توسعه مراکز بهداشت و ایجاد مراکز جامع خدمات سلامت تأمین زمین است.

وی ابراز داشت: ۲۵ پروژه قابل افتتاح در بخش‌های بهداشتی و درمانی در استان برای سفر دوم ریاست جمهوری وجود دارد.

دکتر جاودان سیرت افزود: سعی خواهیم کرد که عدالت در همه زمینه‌ها از جمله آموزش، توزیع تجهیزات، ساخت مراکز اجرا شود تا جایی خدای نکرده به مردم ضرر و زیان وارد نشود.

وی بیان کرد: ضریب اشغال تخت در دهدشت بیش از ۸۵ درصد است که در کشور جز بالاترین ضریب های اشغال بیمارستانی محسوب می‌شود.

دکتر جاودان سیرت با بیان اینکه در سطح استان ۱۱ بیمارستان فعال وجود دارد، گفت: در مورد احداث بیمارستان جدید در شهر دهدشت با توجه به اینکه زمین مورد نیاز تأمین شده‌است اما نیاز است رایزنی لازم جهت حل مشکلات صورت بگیرد.

در این نشست فرمانداران شهرستان های استان از دکتر جاودان سیرت بخاطر اولین نشست تخصصی در حوزه طرح های سلامت و توجه ویژه به پروژه های عمرانی شهرشتان ها تقدیر و تشکر کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: