« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱
سید ضیاء ایمانی خبر داد: ​
مدیرعامل بانک صادرات ایران از پرداخت بیش از 53 هزار فقره وام قرض‌الحسنه و تسهیلات حمایتی در سه ماه ابتدای سال 1402 توسط این بانک خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوفبنا به اعلام روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، سید ضیاء ایمانی گفت: با پرداخت 40 هزار و 155 فقره وام قرض‌الحسنه و پرداخت 13 هزار و 236 فقره تسهیلات حمایتی مجموعاً به ارزش بالغ بر 91 هزار و 571 میلیارد ریال توسط بانک صادرات ایران در سه ماه ابتدای سال جاری، نزدیک به 53 هزار و 400 نفر در اقصی نقاط کشور از برنامه‌های این بانک برای عمل به مسئولیت اجتماعی، کمک به بهبود معیشت اقشار آسیب‌پذیر کشور، پشتیبانی از تولید و اشتغالزایی و همچنین حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط برخوردار شدند.

بانک صادرات ایران به 53 هزار نفر وام قرض‌الحسنه و حمایتی پرداخت کرد

وی با بیان این که پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه و حمایتی توسط بانک صادرات ایران روند خود را همچنان طی می‌کند، از پرداخت 38 هزار و 655 میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به 19 هزار و 332 عروس و داماد در سه ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.

ایمانی افزود: بانک صادرات ایران همچنین در ادامه حمایت از سیاست‌های کلان دولت برای تحقق اهداف طرح جوانی جمعیت، در بهار سال 1402 به میمنت تولد بیش از 15 هزار و 474 نوزاد، بیش از 9 هزار و 616 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه پرداخت کرده و این روند همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران اظهار کرد: پشتیانی و حمایت از اشتغال خانگی در قالب وام‌های قرض‌الحسنه تبصره 18 توسط بانک صادرات ایران جایگاه ویژه‌ای طی سال‌های اخیر داشته که اثرات مثبتی در ایجاد اعتماد به نفس کارآفرینان خرد و کسب و کارهای کوچک و متوسط داشته و در همین راستا طی سه ماهه بهار سال 1402 بیش از چهار هزار و 770 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه مشاغل خانگی به چهار هزار و 552 متقاضی معرفی شده مشمول این وام از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی، بنیاد برکت و اشتغال‌آفرینان صندوق نوآوری و شکوفایی به عنوان بخش دیگری از برنامه‌های حمایتی توسط این بانک پرداخت شده است.

بانک صادرات ایران در سال 1401 نیز در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی با پرداخت بالغ بر 334 هزار میلیارد ریال وام‌های قرض‌الحسنه و حمایتی، از فعالیت‌های اقتصادی، ازدواج، تولید و اشتغال، تهیه مسکن، درمان و وام‌های ضروری بیش از 351 هزار نفر در کشور پشتیبانی کرد.​

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: