« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خبر داد:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جزء استان برتر در جذب اعتبارات سفر دولت به استان هستیم.

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج،جهانگیر شاهینی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گفت: دهیاری ۳۶ روستا در استان واجد دریافت کد دستگاه‌های اجرایی شدند که مجموعه دهیاری‌های استان به ۳۹ دهیاری افزایش یابد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود با بیان اینکه جزء استان‌های برتر در جذب اعتبارات سفر دولت به استان هستیم گفت: مجموع اعتبارات سفر اول ۶ هزار و ۶۵۶ میلیارد تومان بود که این رقم در سفر دوم رشد چشم‌گیری داشت.

وی بیان کرد: در سفر دوم ۱۳ هزار و ۳۰۷ میلیارد تومان به استان اختصاص داده شد که در مجموعه به همراه بودجه استان ۲۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارات استان است‌.

این مسوول با اشاره به اینکه اعتبارات حوزه پژوهش اختصاص داده شود، گفت: شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مجاز است یک درصد اعتبارات هزینه‌‌ای را به امور پژوهشی اختصاص دهد.

وی عنوان کرد: همچنین شورای برنامه‌ریزی موظف شد پنج درصد اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای و انسانی را به منظور توسعه زیرساخت‌های گردشگری، مرمت بافت تاریخی، حوزه و مصلی‌های نیمه تمام، اردوگاه‌های کشوری و استانی، آموزش و پرورش و .... اختصاص دهد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: همچنین دستگاه‌ها مکلف هستند یک درصد اعتبارات هزینه‌ای را به موضوعات زنان و فرزندآوری اختصاص دهند.

شاهینی خاطرنشان کرد: شورای معادن استان موظف است ۲۵ درصد از وصولی حقوق دولتی و سهم معادن استان‌ها را از طریق اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای نگهداری و بهسازی محورهایی جاده‌ای با اولویت جاده‌های مورد استفاده معادن اختصاص دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: