« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۲۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹
در گفتگو با آوای رودکوف تشریح شد:
شهردار و ریس شورای شهر لنده با تنی چند از بامقامات کشوری دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ شهردار و ریس شورای شهر لنده به منظور پیگیری مشکلات شهرستان و شهرداری لنده باتنی چند از مقامات کشوری دیدار و گفتگو کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر لنده در همین خصوص گفت : مطابق بند۲ماده ۸۰قانون شوراهای اسلامی که اشاره به شناخت کمبودها ونیازهای اساسی ،فرهنگی، آموزشی،بهداشتی وارائه به مقامات مسئول دارد بنا به همین وظیفه بعد ازدیدارهای ۳۰ گانه دراستان و استانهای مجاور دیدارهایی درسطح ملی بامدیران ارشد بنیاد علوی،وزارت کشور،سازمان برنامه و بودجه، سازمان شهرداریهای کشور و ایران‌خودرو درزمینه های متفاوتی ازجمله جاده لنده به تشان،نیازمندیها و قراردادهای شهرداری، امورفرهنگی وهنری و امور بانوان که به درخواست یک عضو شورای شهر جهت بررسی مشکلات بانوان بود مطرحه شدند.

کورش محمدی اظهار داشت: در دیداری که‌ بامهندس رحمانی ریس امور راه وترابری ومدیریت عمران‌ شهری و روستایی وکارشناس فنی سازمان برنامه و بودجه کشور درمورد جاده لنده به تشان داشتیم وی با ارائه اسناد و مدارک مربوطه گفت:"این پروژه مستقل ودارای ماده ۲۳ است وبرای آن اعتبار درنظرگرفته شد و با توجه به اتمام جاده پاتاوه،دهدشت این پروژه درآینده باید عملیاتی شود.

ریس امور راه وترابری ومدیریت عمران‌ شهری و روستایی وکارشناس فنی سازمان برنامه و بودجه کشور درخصوص جاده لنده به تشان با ارائه اسناد و مدارک مربوطه گفت:"این پروژه  دارای کد ماده ۲۳ مستقل می باشد  و برای آن اعتبار درنظرگرفته شد و با توجه به اتمام جاده پاتاوه،دهدشت درآینده باید عملیاتی شود.

کورش محمدی درادامه بیان کرد: که تارسیدن به هدف و رفع موانع اداری وسیاسی پروژه فوق انشاالله پیگیریهای لازم هم از طرف معتمدین عزیز و هم از طرف شورای اسلامی شهر ادامه خواهد داشت و همین جا از همه فرزندان ایلات طیبی وبهمیی،ومردم بزرگ خوزستان می خواهیم تا باهمدلی و یک صدایی بااستفاده از قانون تکرارهمکاریهای لازم را تا رفع کلیه ی موانع داشته باشند.

وی درپایان گفت: پیام مردم لنده رادراین زمینه به اطلاع مقامات اداری،حقوقی ، امنیتی همراه باجناب شهردار رساندیم و طی نامه ای به ریاست محترم جمهور خواستارتوجه ویژه به این موضوع شدیم.

مهندس رنجبر شهردار لنده در نیز دیدارها را مثبت و امیدبخش خواند و گفت: در این سفر مشکلات شهردار و پتانسیل های منطقه به سمع مدیران رسانده شده و رهاورد سفر را هدیه یک دستگاه کمپرسی سنگین  ازطرف سازمان شهرداریها و خرید یک دستگاه خودرو حمل زباله برای شهرداری دانست و ضمن تشکر ازمجموعه استانداری وسازمان: گفت انشاالله درآینده نزدیک قرارداد های مهمی جهت سرمایه‌گذاری در شهرستان با شرکت های سرمایه گذار منعقد می شود.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
شهروند لنده ای
|
-
|
۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
0
0
فرزندان لنده درد لنده را دارند لطفا مسئولین غیر بومی بروند تا فرزندان این شهر با جان و دل مشکلات این شهر را حل کنند
نه به غیر بومی هایی که حفظ پست خود را بر محکم ایستادن در برابر مسسئولین استانی و کشوری برای رفع مشکلات شهر ترجیح می دهند
بیست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
0
0
همه اش حرف.
خداقوت
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: