« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱
فرمانده سپاه ناحیه لنده در مراسم تجلیل از خبرنگاران گفت ؛
در آیینی به مناسبت روز خبرنگار فرمانده سپاه ناحیه لنده با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان دیدار و از خبرنگاران این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ صبح امروز در آیینی به مناسبت روز خبرنگار فرمانده سپاه ناحیه لنده با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان دیدار و از خبرنگاران این شهرستان تجلیل شد.

امید آفرینی در کنار نقد از کاستی ها و بیان واقعیتها  از انتظارات مهم رهبر انقلاب از خبرنگاران می باشد

در ابتدای این نشست فرمانده سپاه ناحیه لنده ضمن تبریک روز خبرنگار و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای رسانه، اظهار کرد:خبرنگاران با ثبت تصاویر، وقایع را ثبت و به اطلاع مردم می‌رسانند و با قلم خود مشکلات مردم را بیان و مطالبه بسیاری از موضوعات را اطلاع‌رسانی می‌کنند.

سرهنگ روح الله ویسی با بیان اینکه ؛اصحاب رسانه بهترین پل ارتباطی بین مردم و مسولان هستند اظهار داشت:بعضی انتظارات متقابل رسانه و مدیران باید توسط طرفین رعایت گردد.

 وی اظهار داشت: امیدآفرینی در جامعه و مقابله با یاس آفرینی دشمن  در کنار نقد از کاستی ها، و بیان واقعیتها  از انتظارات مهم رهبر انقلاب از خبرنگاران می باشد.

سرهنگ ویسی افزود:مقام معظم رهبری بر موضوعاتی چون جهاد تبیین تاکیدات بسیار دارند چرا که دشمن از سایر صحنه های نظامی ، اقتصادی و ... نا امید شده و امیدوار است با استحاله درون، جبهه انقلاب را خدشه دار و از بین ببرد پس در این راستا جهاد تبیین یک ضرورت تلقی می شود و خبرنگاران و رسانه ها می بایست در این مسیر نقش خود را پررنگ تر ایفا نموده، دستاوردهای انقلاب اسلامی را به خوبی و با زبان شیوا بیان کنند و حقایق را برای مردم بازگو کنند.

در پایان این نشست خبری از زحمات یکساله خبرنگاران تجلیل بعمل آمد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: