« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶
توصیه های انتخاباتی معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به فرمانداران و بخشداران ؛
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وظیفه فرمانداران و بخشداران ایجاد و برقراری آرامش بین همه مردم است، اینجا چیزی به اسم فرماندار جریان اصولگرایی وجود ندارد والان فرماندار و بخشدار دولت جمهوری اسلامی هستیم.
منبع: فارس

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سید جواد هاشمی مهر در همایش آموزشی_ توجیهی فرمانداران، بخشداران و ستاد انتخابات استان که در سالن جلسات فرمانداری گچساران برگزار شد گفت: هدف از برگزاری این‌گونه جلسات بالا بردن دانش انتخاباتی است و به بحث کمبودها مشکلات و نقایصی که فرمانداران و بخشداران مطرح کردند واقف هستیم و می‌دانیم اما خواست ما این است که فرمانداران همه بخشداری‌ها را رصد کنند و میزان کمبودها در خصوص برگزاری انتخابات را رسماً اطلاع دهند.

توصیه معاون استاندار به فرمانداران:انتخابات یک نقطه آسیب‌پذیر است مراقب باشید/چترتان را برای همه جریانات سیاسی باز کنید

وی افزود: فرمانداران بحث آموزش‌ها در زمینه انتخابات را شروع و کمیته‌های انتخاباتی شهرستانها را فعال کنند، جون هر چه جلوتر بروید فرصت لازم را از دست خواهید داد و با توجه به فشارهای سیاسی که وارد می‌شود لذا فرصت رسیدگی دقیق به موضوعات را نخواهید داشت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: آن رسالتی که شما فرمانداران و بخشداران در خصوص انتخابات آینده دارید بسیار مهم است. نکاتی را بیان کردم و قصد هم این نبوده که به برخی ها بربخورد و یا عکس‌العملی نشان دهند باید توجه کرد که آن مواردی را اگر قرار باشد از فرمانداران دفاع نکنم باید همه درب دکان را ببندیم و برویم و ما نه‌تنها به‌ صورت شفاهی بلکه به‌ صورت مکتوب از عملکرد برخی ها ازاینجا تا وزارت خانه دفاع کردیم و همچنان در حال دفاع هستیم.

هاشمی مهر بیان کرد: در جاهایی که انسان احساس می‌کند در مظان اتهام قرار دارد پرهیز کنید

وی گفت: توصیه کردیم و الان هم توصیه می‌کنیم که در مسائل مربوط به انتخابات رعایت کنید تا آسیب نبینید چراکه همه جوان و تازه‌کار هستید و ظرفیت‌های بزرگی برای پیشرفت دارید بنابراین انتخابات یک نقطه آسیب‌پذیر برای شما خواهد بود که باید مراقبت کنید.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد وظیفه شما فرمانداران و بخشداران ایجاد و برقراری آرامش بین همه مردم است، اینجا چیزی به اسم فرماندار جریان اصولگرایی وجود ندارد والان فرماندار و بخشدار دولت جمهوری اسلامی هستیم.

وی افزود: دولت جمهوری اسلامی چترش به روی همه مردم است هرکسی که به‌عنوان شهروند جمهوری اسلامی پذیرفته‌شده، وظیفه‌داریم حمایت کنیم و چترمان بالای سرشان باشد.

هاشمی مهر اظهار کرد: باید آن جامعیت را در خودمان ایجاد کنیم که فرماندار و بخشدار همه مردم باشیم و درب دفترمان به روی همه جریانات سیاسی باز باشد و اگر قرار باشد عده‌ای طرد بشوند و عده‌ای جذب شوند، دوقطبی در جامعه ایجاد می‌کنند و ادامه نیز در موضوع برگزاری انتخابات با مشکل مواجه خواهید شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: الآن چترتان باید برای همه باز شود و همه جریانات سیاسی را ببینید و نشست‌هایتان را با ریش‌سفیدان، معتمدین و احزاب سیاسی برگزار کنید و در این خصوص اهتمام تام داشته باشید چراکه مشارکت حداکثری، امنیت و سلامت انتخابات بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: فرمانداران از ظرفیت بازاریان و کسبه به بهترین شکل ممکن بهره ببرید چراکه مردم را باید تشویق کرد و در جامعه امیدآفرینی ایجاد کرد، نکته دیگر فرمانداران تقوای سیاسی را رعایت کنند و با مردم صادق باشند و موانع و مشکلات پیش روی مردم را مرتفع کنید. اگر با مردم روراست باشیم قطعاً می‌پذیرند چراکه سرمایه نظام همین مردم هستند و باید بسترساز آرامش مردم باشیم.

هاشمی مهر افزود: این روزها نیز جهاد تبیین مهم است و خیلی‌ها نمی‌دانند که دولت چه فعالیت‌ها و تلاش‌هایی انجام می‌دهد و پروژه‌های دور اول سفر ریاست جمهوری را ببینید آن‌هایی که اجرایی شده و آن‌هایی که معطل‌ مانده با مردم در میان بگذارید و بحث جهاد تبیین که حضرت آقا فرمودند باید جدی گرفته شود پس اگر مشکلی وجود دارد تلاش کنیم که برطرف شود و باید به دنبال امیدآفرینی در جامعه باشیم.

وی گفت: تا شب گذشته ۱۱۸ نفر در کهگیلویه و بویراحمد در پیش ثبت نام الکترونیکی برای کاندید در انتخابات ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۱۳ تفر مرد هستند.

هاشمی مهر بیان کرد: باید مدیران عملکردهای دولت را در اختیار خبرنگاران جهت اطلاع رسانی به مردم قرار دهند.

وی گفت: در سفر دور دوم ریاست جمهوری به کهگبلویه و بویراحمد ۱۳ هزار میلیارد تومان به استان ابلاغ شد که از این میزان ۴ هزار و ۲۸۲ میلیارد تومان آن به حوزه فرهنگی و اجتماعی ابلاغ گردیده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: