« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
همزمان با 17 مرداد ؛
مراسم تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار در آموزشو پرورش لنده برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مراسم تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار در آموزش و پرورش شهرستان لنده برگزار شد.

در ابتدای این نشست رئیس آموزش و پرورش لنده با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت 17 مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی گفت:روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

دورهمی خبرنگاران و آموزش و پرورش لنده به مناسبت روز خبرنگار

عبدالرحیم آهنینجان اظهار داشت:خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوز و وجدان بیدار جامعه  و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و در سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای، نقش بسزایی داشته و در آگاهی بخشی و توسعه اجتماعی منشاء خدمات بزرگی هستند. پس می توانیم حق گویی و مطالبه گری حق، توسط خبرنگاران عزیز را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم و قدردان آن باشیم. در واقع این روز فرصتی است که از زحمات بی دریغ اصحاب قلم قدردانی شود، ضمن تبریک این روز به تمامی فعالان عرصه قلم و رسانه به ویژه سخت کوشان این عرصه در شهرستان لنده، از زحمات بی دریغ این طلایه داران خبر و اندیشه قدردانی می کنم.

وی افزود:ای کاش فرهنگی ایجاد می شد که نه یک روز بلکه چندین و چند هفته را بنام خبرنگار و جهت پاسداشت این قشر مظلوم اما مقتدر نامگذاری می کردند.

رئیس آموزش و پرورش لنده افزود:خبرنگاران متعهد، انتشار دهندگان حقیقت هستند که در جهت هدایت و برای اصلاح امور می‌نویسند و قلم خود را در راستای اعتلای انسان و جامعه به دست می‌گیرند و هم از این رهگذر است که هیچ گاه نباید رسالت والای خود را در صیانت از حقیقت، عدالت خواهی و تعالی انسان به فراموشی بسپارند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند و کار سنگین، طاقت‌فرسا و بسیار ارزشمندی برعهده دارند و در انجام رسالت خود باید به خیر و صلاح جامعه ایمان داشته و مصلحت عمومی جامعه را مد نظر قرار دهند خطاب به رسانه ها گفت:حسب دلسوزی و احترام والایی که برای خبرنگاران قائلم توقع و انتظار دارم تا قدر خود را بدانید ؛ استقلا فکری داشته باشید و نگذارید برچسب سیاسی یا جانبدارانه  به شماها بچسبانند بلکه با تمام توان صدای مردم و منتقد منصف باشید  و صف خود را از خبرنگار نماها جدا کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: