« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۳۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷
یاداشت از وحید حاج سعیدی ؛
حقیقت امر چند ماهی است که جماعتی با دیدن خلق الله در کوی و برزن، به ویژه در مراسم عزا یا شادی، نماز جمعه و جماعت، همایش ها و سمینارها یا حتی در صف بنزین و نانوایی جوری دست خلق الله را می‌فشارند یا ملت را در آغوش می‌گیرند و یک دیده بوسی آبدار و معانقه پرملات هم چاشنی آن می‌کنند که هر آینه امکان در رفتن کتف، بروز درد انتشاری (radicular pain)در مچ دست، آسیب جدی به مهره های گردن، کانال نخاعی و سایر ضایعات اسکلتی و ارتوپدی محتمل است!

پایگاه خبری آوای رودکوف - وحید حاج سعیدی در یادداشتی نوشت: خدا را کرور کرور شکر پیش ثبت انتخابات هم به خیر و خوشی تمام شد و مشخص شد برخی طرح ها و ابتکارات به قول شیخ بهایی خدا بیامرز «آنچنان را آنچنان تر می‌کند» یا به قول امروزی های می‌ترکاند!

پیش ثبت نام انتخابات و افزایش مراجعات ارتوپدی!

یعنی چنان استقبالی از این طرح شد که امکان دارد در سال های آتی ستاد انتخابات مثل سازمان سنجش نیم نگاهی هم به بعد اقتصادی ماجرا داشته باشد و کشکولی هم این وسط آویزان کند! بگذریم...

حقیقت امر چند ماهی است که جماعتی با دیدن خلق الله در کوی و برزن، به ویژه در مراسم عزا یا شادی، نماز جمعه و جماعت، همایش ها و سمینارها یا حتی در صف بنزین و نانوایی ( البته اگر فرماندار محترم نگه کدوم صف؟ ما که صفای نونوایی رو خلوت کردیم!) جوری دست خلق الله را می‌فشارند یا ملت را در آغوش می‌گیرند و یک دیده بوسی آبدار و معانقه پرملات هم چاشنی آن می‌کنند که هر آینه امکان در رفتن کتف، بروز درد انتشاری (radicular pain)در مچ دست، آسیب جدی به مهره های گردن، کانال نخاعی و سایر ضایعات اسکلتی و ارتوپدی محتمل است! تا جایی که در روزها و هفته های اخیر آمار ها حاکی از افزایش مراجعات به مراکز ارتوپدی و فیزیوتراپی و آب درمانی و کاهش داروهای خانواده کورتیکواستروئیدها و سایر مسکن ها در داروخانه ها هستند. حتی شایع شده پماد عرق النساء و ویشکا و ویکس (Vicks)هم در بازار نایاب شده اند!

البته تا قبل از پیش ثبت نام، گمانه زنی در خصوص نیت افراد از این دست ابراز محبت و علاقه شدید قلبی به همنوعان کمی دشوار بود. بالاخره ما ایرانی ها آدم های خونگرم و احساساتی هستیم و رعایت آداب معاشرت و گرم گرفتن با در و همسایه برای ما طبیعی است. اما پس از پایان پیش ثبت نام و استقبال جماعت کثیری از شیفتگان خدمت به حضور در عرصه انتخابات، تقریباً نیت و ماهیت این بغل گرفتن ها و دولا راست شدن ها برای همه مسجل شد.

هر چند ابراز محبت زمان و مکان ندارد و به قول شاعر «اگر سخن میان من و تو پایان یافت؛ و راه‌های وصال قطع شدند؛ و جدا و غریبه گشتیم؛ از نو با من آشنا شو... » ولی جهت اطلاع دوستان این روزها بر اساس آمارهای مرکز آمار ایران و اظهارات مدیرکل دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت، میزان مصرف لبنیات، پروتئین، گوشت قرمز و ... در جامعه به شدت پائین آمده است. واقع مطلب با این حقوق های بخور و نمیر و گرانی و تورم سرسام آور خرید گوشت کیلویی نیم میلیون تومان و شیر و پنیر و ... کیلویی فلان قدر برای مردم مشکل شده است. فلذا خلق الله بیشتر ترجیح می‌دهند از بُنشن جات مثل نخود و لوبیا و امثالهم یا صیفی جاتی مثل گوج، بادمجان و کدو استفاده کنند که این لاکردار ها هم بدجور دیر هضم و نفاخ هستند! فلذا دوستان کاندیدا عنایت داشته باشند موقع فشار فشور و بغل گرفتن دوست، آشنا، در و همسایه و ابراز محبت، کمی مراعات کنند و فکر آبروی افراد در جمع هم باشند! خیر از جوانی تان ببینید...

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
1
0
حظ بردم دست مریزاد با این طنازی . قلمت استوار ، نسیم مهر از بام خانه ات وزان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: