« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹
معرفی موکب های کهگیلویه و بویراحمد در حماسه راهپیمایی اربعین(موکب شماره 1)؛
موکب فاطمه الزهرا(س) یکی از موکب های خدمات رسان استان کهگیلویه و بویراحمد است که در ورودی شهر کربلا مستقر است.

به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛همزمان با فعالیت مواکب مختلف در حماسه پیاده روی ده ها میلیونی در اربعین حسینی برای تسهیل و خدمت رسانی به زائرین حضرت اباعبدالله (ع)، موکب حضرت فاطمه الزهرا(س) شهر یاسوج نیز هر ساله با همکاری یک موکب عراقی به زائرین اربعین خدمات صبحانه، ناهار، شام، پذیرایی و اسکان رایگان ارائه می نماید.

موکب فاطمه الزهرا(س) یاسوجی ها در کربلا را بیشتر بشناسید/منتظر نذورات مردمی برای خدمت رسانی بهتر به زائرین هستیم

این موکب در ورودی شهر کربلا، عمود ۱۱۹۰ مستقر است و خدمات آن از طریق نذورات مردم مومن و دلداده شهر یاسوج و هم چنین دیگر مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور عزیزمان ایران انجام می شود. امسال نیز همچون سال های گذشته این موکب، آمادگی دریافت نذورات مردم مومن شهر یاسوج و دیگر دلدادگان حسینی در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور عزیزمان را خواهد داشت.

گفتنی است خدمت رسانی در این موکب توسط جمعی از خادمان و دلدادگان حسینی؛ چه نوجوان و جوان و پیر و میانسال شهر یاسوج با همکاری جوانانی از موکب امام حسین (ع) کشور عراقی است. موکب حضرت فاطمه الزهرا(س) شهر یاسوج دارای ظرفیت اسکان به تعداد روزانه 4 هزار نفر است و هم چنین روزانه مجموعا در سه عده صبحانه، ناهار و شام ۱۵هزار پرس غذا به زوار حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) خدمت رسانی می نماید.

موکب حضرت فاطمه الزهرا (س) شهر یاسوج، بیش از ۱۰ سال سابقه خدمت رسانی در اربعین حسینی دارد و دارای ۸۰ خادم ایرانی و عراقی است. این موکب در مساحتی بالغ بر ۸ هکتار، خدماتی همچون اسکان خواهران و برادران ، اطعام، ایستگاه صلواتی(میوه، میوه خشک، انواع نوشیدنی سرد و گرم از قبیل چای، دمنوش، شربت، عرقیات و...) و... را به صورت شبانه روزی به مدت ۱۵ روز قبل از اربعین حسینی انجام می دهد. گفتنی است یکی از خادمین قدیمی این موکب به نام حاج مهرعلی هرمزی که از رزمندگان و جانباز دفاع مقدس هم بود در سال ۱۴۰۰ درگذشت. خادمین موکب هرساله عکس وی را در موک خود نصب می کنند تا یاد او را زنده کنند.

موکب حضرت فاطمه الزهرا (س) شهر یاسوج ، آماده دریافت نذورات نقدی و غیر نقدی شما عاشقان و دلدادگان حسین ابن علی علیه السلام از استان کهگیلویه و بویراحمد و سراسر ایران اسلامی است.

شماره حساب این موکب ۷۱-۹۲۵۹-۳۸۸۶-۱۷۱۰ و شماره کارت ۰۶۹۷-۱۰۰۰-۸۱۷۰-۶۲۷۳ است.

جهت نذورات غیرنقدی یا هماهنگی های لازم با این موکب می توانید با شماره ۰۹۱۷۵۷۰۵۱۶۱ که متعلق به یکی از خادمان این موکب است تماس حاصل فرمایید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: