« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲
برنامه های هفته دولت در شهرستان لنده تشریح شد:
در نشست شورای اداری شهرستان لنده برنامه های هفته دولت تشریح شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛فرماندار لنده در جلسه ای که به مناسبت هفته دولت با حضور اعضای شورای اداری شهرستان برگزار شد، با تبریک هفته دولت و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: باید رفتار و عمل ما رجایی و باهنر گونه باشد، زیرا این عزیزان همه چیز خود را برای حفظ نظام ؛ امام و مردم فدا کردند.

فرماندار لنده:باید رفتار و عمل ما رجایی وار و باهنر گونه باشد

جلال دانش اظهار داشت :دوم تا هشتم شهریور که در تقویم رسمی کشور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است، فرصت ارزنده‌ ای را فرا روی ملت ایران و دولت محترم قرار می‌دهد تا عیار رویکردها و کارکردهای مسوولین و مجموعه اجرایی کشور، با آنچه به الگوی شهیدان رجایی و باهنر شهرت یافته است، مورد سنجش و ارزیابی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه خبرنگاران از عدم تعامل مدیران با رسانه ها گلایه مند هستندپرسید چرا این ارتباط ضعیف است ؛و در ادامه گفت:اطلاع‌رسانی دستاوردهای دولت به‌ عنوان مرجع تصمیم‌گیری و نهاد خدمتگزاری مستقیم در تمامی سطح کشور به مردم سبب تقویت همدلی و هم‌زبانی میان دولت و ملت و امیدواری مردم و استواری دولت در خدمت‌رسانی بیشتر می شود.

وی از مهمترین اهداف دولت را پیشرفت و توسعه عمرانی شهرها دانست و افزود: در این زمینه در شهرستان لنده خدمات رسانی خوبی صورت گرفته و در هفته مبارک دولت نیز پروژه های مهمی از جمله کلنگ زنی پروژه گاز رسانی به باقیمانده روستاهای فاقد گاز موگرمون و روشنایی ورزشگاه لنده انجام خواهد شد.

فرماندار لنده با ارائه گزارشی از اعتبارات پیش بینی شده برای شهرستان لنده گفت:در صورت تحقق این مهم و جذب اعتبارات پیش بینی شده انقلابی در زمینه خدمات رسانی در حوزه آب و جاده بوجود خواهد امد.

جلال دانش به اغاز عملیات احداث فرهنگسرای لنده اشاره کرد و گفت:این پروژه مهم فرهنگی بعد از 11 سال فعال و عملیات احداث آن آغز شد.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده همچنین گفت برای تکمیل بیمارستان لنده مبلغ یکصد میلیارد تومان پیش بینی شد که در صورت جذب ، بیمارستان لنده در نیمه سال 1403 به بهرداری خواهد رسید.

ایشان از ادارات ورزش و جوانان ؛ ارشاد اسلامی ؛ هلال احمر و سایر ادارات فرهنگی خواست تا برنامه های متنوع فرهنگی جهت هفته دولت تدارک ببینند.

فرماندار لنده با ارائه گزارشی از روند جاده لنده تراب پاتاوه گفت:طول کشیدن این پروسه دیگر به صلاح نیست.

جلال دانش در پایان گفت: با حضور در نماز عبادی ـ سیاسی جمعه سوم شهریور فعالیت‌های صورت گرفته در شهرستان را به اطلاع مردم خواهیم رساند تا علاوه بر ایجاد همدلی بتوانیم از نظرات هموطنان در پیشبرد امور شهرستان لنده بهره ببریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: