« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۷
مسول گروه جهادی بسیج رسانه و فضای مجازی شهرستان لنده خبر داد؛
مسول گروه جهادی بسیج رسانه و فضای مجازی شهرستان لنده گفت: 25 زائر اولی لنده ای طی این هفته به عتبات عالیات مشرف شدند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،مسول گروه جهادی بسیج رسانه و فضای مجازی شهرستان لنده با اشاره به پویش ملی اعزام زائر اولی‌ها به عتبات عالیات اظهار داشت: این پویش با حمایت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سراسر کشور اجرا شد.

فتاح بدری با بیان اینکه در این پویش زائر اولی‌های شهرستان توسط گروه جهادی بسیج رسانه و فضای مجازی  لنده شناسایی شده اند، تصریح کرد: درشهرستان لنده 25 زائر اولی توسط این گروه‌ جهادی شناسایی؛ کمک هزینه های انها پرداخت و عصر  امروز  به همراه سه کاروان به کربلای معلی مشرف شده اند.

وی اضافه کرد: در این پویش برای زائر اولی‌هایی‌ که از قشر کم بضائت بودند مبلغ ۶۰۰ هزار تومان کمک هزینه برای سفر اربعین به صورت نقدی پرداخت شده است.

مسول گروه جهادی بسیج رسانه و فضای مجازی شهرستان لنده در ادامه گریزی به فعالیتهای "گروه جهادی بسیج رسانه و فضای مجازی "زد واظهار داشت:گروه جهادی بسیج رسانه و فضای مجازی وابسته به سازمان بسیج رسانه از ابتدای سال 1400فعالیت فرهنگی خود را در حوزه رسانه و فضای مجازی آغاز نمود و علاوه بر اقدامات تاثیر گذار فرهنگی در مناسبتهای مختلف تا کنون و در موارد متعدد اقدام به تهیه و توزیع بسته های معیشتی و هدایای نقدی به خانواده های کم بضائت نموده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: