« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
دبیر استانی پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال فعالان فضای مجازی بسیج خبر داد:
دبیر استانی پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال فعالان فضای مجازی بسیج از برگزاری این رویداد در روزهای پایانی شهریور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ،باقر جمالی‌فرد در گفت و گو با خبرنگاران گفت: پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال فعالان فضای مجازی بسیج در استان کهگیلویه و بویراحمد از 27شهریور ماه به مدت دو روز و در 48 ساعت رقابت فشرده در شهر یاسوج برگزار می شود.

پنجمین رویداد فضای مجازی بسیج در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

دبیر استانی پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در کهگیلویه و بویراحمد افزود: این رویداد با حضور تیم‌های برتر استارت آپی همه شهرستان های استان برگزار خواهد شد.

جمالی فرد با اشاره به اهداف برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال درکهگیلویه و بویراحمد گفت: شناسایی استعدادهای ناب و نهفته جوانان و نخبگان استان در زمینه های گوناگون فناوری اطلاعات و تولید محتوای دیجیتالی همگام با منشور گام دوم انقلاب و استفاده بالقوه از فضای مجازی در بین رده های سنی مختلف از اهداف ویژه این رویداد است.

دبیر استانی پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با تصریح این که این رویداد در سطح ملی برای پنجمین بار برگزار خواهد شد، افزود: رویدادهای استارت آپی مکان مناسبی برای صاحبان کسب و کار است تا بتوانند ایده‌های نو و فکرهای تازه و ذهن‌های خلاق‌تری به جامعه هدف معرفی کنند.

وی با اشاره به این که استارت آپ‌ها به عنوان یک موتور محرک می‌توانند ظرفیت های نهفته را به جامعه معرفی کنند، ابراز داشت: حضور در این رویدادها مکان مناسبی است تا بتوان با گروه‌ها و افراد صاحب فکر و خلاقیت آشنا شد و تفکرات خود را با حاضران به اشتراک گذاشت.

جمالی فرد با بیان اینکه تولیدات تخصصی و کاربردی در بستر فضای مجازی علاوه بر آگاهی بخشی و اطلاع رسانی می‌تواند در بحث اقتصادی هم اثرگذار باشد گفت: در همین زمینه پنجمین مرحله رویداد تولید محتوای استانی در تاریخ ۲۷ تا ۲۹ شهریورماه در یاسوج برگزار خواهد شد.

وی به استقبال پرشور شرکت کنندگان در این دوره اشاره کرد و گفت: حضور بیش از ۱۴۰ شرکت کننده در قالب ۳۵تیم در دومین رویداد شهرستانی اشاره کردوگفت: برگزیدگان رویدادهای شهرستانی به رویداد استانی دعوت می شوند و شرکت‌کنندگان این دوره،در زمینه‌های پویانمایی، نرم افزارهای موبایلی و بازی‌های موبایلی خود را آماده رقابت در مرحله استانی می‌کنند.

وی در پایان با تاکید بر اهمیت برگزاری چنین رویدادهایی در سطح استان، از مسئولان دعوت کرد از نزدیک به بازدید از تیم های شرکت کننده در این رویداد بپردازند و در جریان ایده ها و تولیدات آن ها قرار گیرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: