« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۴۱۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹
ظهر امروز ؛
تودیع و معارفه معاون فرماندار شهرستان لنده با حضور اعضای شورای اداری شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛فرماندار لنده در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات معاون سابق فرماندار و تبریک انتصاب و فرصت خدمت به معاون جدید گفت: فرصت خدمت به مردم در این نظام غنیمتی بس گرانبها است و باید همه خدمتگزاران به این نظام و انقلاب و مردم در هر لباسی و منصبی که هستند قدر این موهبت الهی را بدانند و با حداکثر سعی و تلاش در جهت خدمت بهتر و برتر به این مردم شایسته بکوشند.

معاون  فرماندار لنده معارفه شد/ حواشی + تصاویر

جلال دانش اظهار داشت:مدیران دولت سیزدهم نباید جناحی و گروهی عمل کنند، باید به تمام اقشار توجهی یکسان داشته و فضای شهر را سالم نگاه دارند و از برخوردهای سیاسی و حزبی با مردم بپرهیزند چراکه مردم سرمایه اصلی نظام هستند.

در این نشست ضمن تقدیر از زحمات مهندس امین شفایی معاون سابق فرمانداری ، علی محمد دوستی از فرهنگیان خوش نام این شهرستان به عنوان معاون جدید معارفه و  معرفی شد.

و اما حواشی جلسه امروز که شاید بخش زیبای جلسه بود:

جلسه راس ساعت 10 و سی دقیقه طبق دعوت قبلی برگزار شد اما فضای جلسه متناسب با دعوت شدگان شخصی نبود بنابراین بسیاری از مدعوین  از جمله  خبرنگاران ایستاده برنامه را دنبال می کردند.

در این نشست سخنان و گزارش عملکرد مهندس شفایی معاون سابق فرماندار لنده که کمی رنگ و بوی سیاسی داشت و پاسخ های سیاسی نیز به دنبال داشته و با تایید جمعی از حاضرین روبرو می شد به درازا کشیده شد که بعد از تذکر مجری جلسه جمعی از حاضرین خواستار وقت بیشتر برای وی شدند.

شفایی تغییرات را امری طبیعی در مراحل مدیریتی دانست و از خود به عنوان آخرین بازمانده یاد کرد و گفت:هر آن کس خدمت جانان به جان کرد به گیتی نام خود را جاودان کرد...

مهندس شفایی شروع بسیاری از پروژه های فعلی و از جمله ایستگاه برق دژکوه و جاده لنده به تشان را در طول سالهای 98 تا 400 اعلام نمود و گفت :پروژه لنده به تشان در سال 1398 عملیات اجرایی فاز اول آن به طول 5 کیلومتر و باحضور معاون وزیر را کلنگ زنی و تا سال 1400 این پروژه فعال و سپس متوقف گردیده که فرماندار لنده البته با خوشرویی به بعضی از امار و اطلاعات داده شده واکنش نشان داد و گفت بسیاری از پروژه ها در دولت سابق غیر فعال بودند و الان وضعیت عمرانی شهرستان خصوصا در بحث جاده های روستایی و آسفالت متفاوت تر از قبل می باشد.

جلال دانش در این نشست از عدم همکاری و جدیت مدیر عامل شرکت برق استان بخاطر مشکلات پیش آمده در بهره برداری و افتتاح ایستگاه دژکوه نیز گلایه نمود.

همچنین در این جلسه معاون سابق فرماندر از مادر و همسر خود به عنوان دو یار مهربان در سختیهای کار تجلیل نمودند.

در انتهای این نشست نیز ابتدا هدیه ای به رسم یادبود از طرف معاون جدید فرماندار به معاون سابق اهداء و سپس هدایایی از طرف برخی از حاضرین به مهندس شفایی نیز اهداء شد.

جلسه اگر چه در ابتدا کمی احساسی به نظر می رسید اما در پایان رنگ مهربانی به خود گرفت و با خوشی به اتمام رسید.

 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
0
2
اصل همواره باید شایسته سالاری باشه که ، نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
0
0
شفایی مهلی عقده ای گپ ایزه معلوم بودازتعویضش ناراحته
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: