« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
اخبار یاسوج؛
سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویر احمد به همراه تعدادی از مدیران با کیوان آشنا شهردارشهر یاسوج دیدار و گفتگو کرد

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سید محمد هادی امیری در این دیدار صمیمی ضمن تبریک به کیوان آشنا جهت اعتماد اعضای شورای شهر وانتخاب وی به عنوان شهردار مرکز استان از حمایت ها و همراهی نستیهن مقدم شهردارسابق و سجاد بهرامی سرپرست شهرداری یاسوج تقدیر وتشکر نمود.

سرپرست مخابرات منطقه در رابطه با مشکلات فراروی شهر یاسوج گفت: همه ی ماباید در قبال توسعه ی شهرمسئول باشیم، چرا که یاسوج متعلق به همه هست و تک به تک شهروندان باید در ساختن این شهرسهیم باشند ومخابرات منطقه این آمادگی را دارد جهت تحقق این مهم از هیچ حمایتی دریغ ننماید

سید محمد هادی امیری به ضرورت تجهیز شهریاسوج به فیبر نوری اشاره کرد و گفت ؛ مخابرات منطقه در راستای تامین امنیت و ایجاد یک شهر هوشمند این آمادگی را دارد که نقطه به نقطه مرکز استان را با همراهی شهرداری به فیبر نوری مجهز نماید.

سرپرست مخابرات منطقه گفت؛ فیبر نوری و نگهداری آن به صورت رایگان توسط مخابرات انجام و حفاری در مسیرهای مصوب شده توسط شهرداری صورت می گیرد.

براساس همین گزارش؛ کیوان آشنا شهردار یاسوج در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از سرپرست مخابرات منطقه و توجه ویژه آن به توسعه زیرساختی شهر یاسوج گفت؛ یکی ازآفت های اساسی این استان و شهر یاسوج عدم تعامل مدیران هست وچنانچه به این ظرفیت برسیم که همه شهروندان خاصه باید خود را دلسوز این شهر بدانند، ،می توان امید به توسعه وپیشرفت داشته باشیم و با تعامل می توان گامهای اساسی برداشت.

شهردار یاسوج با اشاره به تعامل خوب مخابرات منطقه و شهرداری یاسوج گفت ؛ مخابرات نقش اساسی در توسعه ورضایت شهروندان یاسوجی در حوزه اینترنت و آنتن دهی مطلوب دارد و شهرداری می بایست فضای مطلوبی که بیشترین اثربخشی در حوزه ی ارتباطات را داشته باشد در اختیار مخابرات قرار دهد تا بتوانیم رضایت شهروندان در حوزه ی ارتباطات را فراهم کنیم.

شهردار یاسوج در ادامه به آمادگی شهرداری در خصوص اجرای توسعه فیبر نوری و پایش تصویری شهر اشاره کرد وگفت ،ان شاءالله با یک برنامه ریزی مدون وکارشناسی شده نقاط مورد نظر با همکاری مخابرات به سرانجام می رسد لازم به ذکر است در این نشست صمیمی سجاد بهرامی سرپرست سابق وتعدادی از مدیران شهرداری یاسوج مواردی را در خصوص الزامات توسعه تجهیز فیبر نوری شهر یاسوج مطرح کردند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: