« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۵۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱
آوای رودکوف گزارش می دهد؛
تنها جایگاه CNG شهرستان لنده با یک پمپ جوابگوی نیاز این شهرستان نیست به همین سبب باید در واگذاری امتیاز جایگاه به متقاضیان تسریع شود.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛تنها پمپ گاز شهر لنده باز هم به خواب زمستانی رفت و تعطیل شد.

چرا فکری به حال جایگاه سوخت CNG لنده نمی شود؟!

در شهرستان لنده تنها یک جایگاه سوخت و تنها یک پمپ گاز CNG وجود دارد که در اکثر روزهای ماه و  سال تعطیل است.

این جایگاه گاز متاسفانه به دلیل فقدان مدیریت صحیح  هیچگاه نتوانست مشکل و نیاز مردم را جوابگو باشد زیرا در بیشتر ایام سال به دلایل متفاوت تعطیل است و مردم تنها نظاره گر پمپی هستند که همیشه خاموش بوده  و کسی هم پاسخگوی مردم نیست.

فعالیت های سینوسی این جایگاه گاز که البته بیشتر اوقات در خواب زمستانی بوده است گلایه مردم و مسافران را در پی داشته است و خواستار مرتفع شدن مشکلات این جایگاه هستند.

تعدادی از شهروندان لنده ای که هر روز برای کار از گاز CNG استفاده می نمودند در گفت‌وگو با "آوای رودکوف" اظهار داشتند: هیچ منبع شغلی نداریم و تنها منبع درآمد ما مسافرکشی و کار در آژانس است که به علت خرابی تنها پمپ گاز شهرستان ناچاریم روزانه بیش از 25 برابر پول گاز در یک روز را صرف خرید بنزین نماییم !!!!

فاصله نزدیک ترین پمپ به شهر لنده حداقل 40کیلومتر میباشد لذا همین موضوع باعث می گردد تردد مردم به مخاطره بیفتد به همین دلیل می طلبد مسئولین امر توجه ویژه ای به این موضوع نموده و در راستای مطالبات مردمی اقدامات اثرگذاری انجام دهند.

 

 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
1
1
خوب مسئولین که هیچ کدام انها بر اساس اصل شایسته سالاری، در شهر لنده بر روی کرسی ها جا خشک کرده اند فکر کنند.
پیشنهاد می شود کار را به برادران جان برکف سپاه بسپارید، قول می دهم کمتر از دو ما جایگاهی با ظریف حداقل شش پمپ را اندازی خواهند کرد.
این مسئولین هیچ کدام مرد میدان نبوده و نیستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: