« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۱
روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد:
سازمان جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در ارزیابی عملکرد دستگاه های دولتی استان ، مقام برتر در در گروه تولیدی و خدماتی در جشنواره شهیدرجایی را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در جشنواره شهید رجایی(۱۲ مهر ماه ۱۴۰۲) سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در گروه تولیدی و خدماتی به عنوان رتبه اول با بالاترین امتیاز در گروه انتخاب و معرفی شد.

سید علی احمد زاده، استاندار کهگیلویه و بویراحم پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، میراث ماندگار امام راحل عظیم الشّان و شهدای والامقام، مرهون کار، تلاش و مجاهدت خدمتگزاران صدیق است که با پشتکار و نیت خالصانه، توان فکری و عملی خود را در این راه به خدمت گرفته اند. این دستگاه اجرایی براساس نتایج ارزیابی عملکرد سال 1401 دستگاه های اجرایی و در فضایی منطقی و رقابتی و منطبق بر الگوهای به روز مدیریتی و تایید ستاد جشنواره شهید رجایی استان، حائز رتبه برتر در (گروه/محور یا حوزه) تولیدی و خدماتی در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۲ گردیده است، نتایج حاصل از این ارزیابی بیانگر احراز رتبه برتر آن( اداره کل/ سازمان) می باشد که ثمره آن افزایش رضایت و اعتماد عمومی به عنوان بزرگترین سرمایه و تکیه گاه نظام اداری و تحقق منویات مقام معظم رهبری و دولت خدمتگزار می باشد.

در لوح تقدیمی توسط سید علی احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویر احمد به دکتر سید علی معتمدی پور ریاست سازمان جهاد کشاورزی آمده است؛ «به پاس مساعی و تلاش جهادی جنابعالی و ‌همکاران گرانقدرتان در کسب رتبه برتر شاخص‌های عمومی و اختصاصی دستگاه های اجرایی استان در گروه تولیدی و خدماتی این لوح تقدیر تقدم حضورتان میگردد امید است با توکل به خداوند متعال و در سایه توجهات ولی عصر و در راستای تحقق سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اجرای برنامه های دولت مردمی ایران قوی و با تاکید بر نیل بر تحقق اهداف توسعه ای و ارتقا بهره وری استان، و خدمت به مردم شریف استان موفق و مؤید باشید »

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در حاشیه این جشنواره دکتر معتمدی پور افزودند؛در طرح جهش تولید در دیوارها رتبه اول و در اجرای طرح کشت قراردادی مقام دوم کشور را کسب کرده ایم.

معتمدی‌پور با بیان اینکه رکورد تاریخی خرید تضمینی گندم در این استان نیز شکسته شد، قطعا این موفقیت مهم تصادفی نبوده و حاصل برنامه‌ریزی علمی و مدیریتی و همچنین تلاش همه همکاران و کشاورزان بوده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از تامین و صادرات بذر گندم دیم این استان به ۱۳ استان کشور خبر داد.

در این جشنواره از مهندس امیری اردکانی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی و همچنین سید جمال تقوی مدیر بازرسی سازمان بعنوان کارمند نمونه با اهدای لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: