« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی انجام شد ؛
به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهمئی به همراه رئیس و جمعی از شورای هیات های مذهبی و کانون مداحان این شهرستان با فرمانده انتظامی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهمئی به همراه رئیس و جمعی از شورای هیات های مذهبی ؛ رئیس کانون مداحان ؛ پیر غلامان و جمعی از فعالان فرهنگی این شهرستان با فرمانده انتظامی دیدار و گفتگو کردند.

درابتدای این دیدار حاج آقا رضوانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی ضمن تبریک هفته فراجا از زحمات شبانه روزی پرسنل نیروی انتظامی که دربرقراری امنیت ونظم اجتماعی وعمومی شهرستان تلاش شبانه روزی دارند تشکرکردند.

سیدوحیدچام پور رئیس کانون مداحان وفعال فرهنگی ضمن تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت، از تلاش این مجموعه خدوم و ایثارگر قدردانی کرد و افزود: بی شک فرمانده محترم و کارکنان ناجا بویژه درشهرستان بهمئی افرادی متعهد و دلسوز هستند که با پشتکار و اراده‌ای راسخ نسبت به امنیت و آرامش مردم اقدام کرده اند.

رئیس کانون مداحان در این دیدار که ظهر امروز پنجشنبه ۱۳ مهرماه۱۴۰۲ در محل فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان صورت گرفت ،ضمن گرامیداشت این هفته و تبریک به فرماندهی و تمام پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی در جای جای استان، از تلاش‌های مخلصانه نیروی انتظامی در برقراری امنیت، تقدیر کرد.

ایشان در ادامه افزودند : نیروهای خدوم انتظامی با تلاش شبانه روزی سعی در برقراری صلح، نظم و امنیت در جامعه دارند که در سایۀ امنیت پایدار جامعه، فعالیت های فرهنگی، هنری، رسانه ای و قرآنی ،مراسمات ملی ومذهبی و دیگر موارد معنا یافته و تحقق می یابد.

سرهنگ جمشیدی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بهمئی نیز ضمن تقدیروتشکر از مجموعه های فرهنگی ومذهبی خاصه کانون مداحان شهرستان بجهت همراهی وهمکاری در مراسمات ومناسبت های ملی ومذهبی ومراسمات عمومی مردم درخواست داشتند که معضل خرده فرهنگ دست وپا گیر وآسیب رسان اجتماعی ؛ استفاده از اسلحه در مراسمات که منع قانونی دارد وباعث بوجودآمدن حوادث تلخ وناگواری شده را به کمک مجموعه های مذهبی ودینی،مداحان وهیات مذهبی ،علما وروحانیون ومردم فهیم شهرستان برای همیشه کنار بگذاریم وآسایش وآرامش را به جامعه هدیه دهیم.

عکس و گزارش از سامان خوبی زاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: