« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۵۲۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸
فرماندار لنده:
اعضای هیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لنده انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،فرماندار لنده در نشست با خبرنگاران با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات پیش رو گفت:حضور ملت بزرگ ایران در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی همواره پرشور و اثربخش بوده و انتخابات نیز مظهر مشارکت و مردم سالاری دینی است.

اعضای هیات اجرایی انتخابات مجلس در شهرستان لنده معرفی شدند/فرماندار لنده:انتخابات ناموس نظام و حق الناس است

وی بیان کرد: رعایت قانون و قانون مداری در برگزاری انتخابات، بی طرفی عوامل اجرایی و نظارت و همچنین صیانت از همه آرای مردم، به عنوان حق الناس باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس ستاد انتخاباشهرستان لنده افزود:مجریان از ارکان اصلی فرآیند برگزاری انتخابات هستند که باید شاخص ها و ملاک های لازم در انتخاب اعضای هیئت‌های اجرایی مد نظر قرار گیرد.

ایشان با بیان اینکه انتخابات ناموس نظام و حق الناس است اظهار داشت:اطمینان خواهیم داد تا با حداکثر تلاش و هم افزایی بین فرمانداری ؛ ستاد انتخابات و هیات نظارت شهرستان و با توجه به تاکید جدی استاندار و عمل به حکم شرعی مقام معظم رهبری که انتخابات را حق الناس دانست  هیچگونه خدشه ای به انتخابات وارد نشود و ستاد انتخابات و عوامل اجرایی از کسی جانبداری ننمایند.

فرماندار لنده در ادامه گفت:نخستین جلسه انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری با هدف انتخاب هیات اجرایی انتخابات شهرستان لنده عصر امروز برگزار شد.

جلال دانش با اشاره به  وظایف هیات اجرایی انتخابات و ذکر موادی از قانون انتخابات کشور در خصوص انتخاب معتمدین اظهار داشت:معتمدین با هماهنگی؛ همدلی و تایید صلاحیت هیات نظارت بر انتخابات شهرستان و با توجه به ارتباط تنگاتنگی که بین ستاد انتخابات و هیات نظارت بر انتخابات وجود دارد از بین افراد شاخص انتخاب شدند و البته این بدان معنی نیست که اینها بهترین هستند و قطعا انتخاب سی نفر از بین این همه افراد لایق و شایسته کار سختی بود.

وی افزود ؛ در نهایت با تشکیل جلسه معتمدین و با رای هر سی نفر ، هشت نفر بعنوان اعضای اصلی هیات اجرایی انتخابات  و ۵ نفر بعنوان اعضای علی البدل به شرح زیر انتخاب شدند.

اعضای اصلی:

کرامت دوستی
علی بخش عسکری
نورعلی کاظمی
محمدطلا میری
الله قلی نامجو
احسان حبیبی
رحمان نیک‌نژاد
محسن جعفری

اعضای علل بدل:

محمدقربانی
محمدیار سپهر
فریدون یاوریان
جعفر رئیس زاده
علیرضا فاضلی

فرماندار لنده در پایان تاکید نمود که اعضای اجرایی تا پایان انتخابات حق فعالیت سیاسی ندارند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
بی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
0
0
همیشه همین هان
تکراری
بی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
0
0
همیشه همین هان
تکراری
دات کام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
0
0
یا فرماندار متوجه نیست، یا نمیخواد متوجه بشه وگرنه سه نفر از اعضای اصلی مستقیما دارن برای نمایندگانی خاص فعالیت می کنن
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: