« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۵۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶
جهان؛
اشغالگران انتقام شکست بزرگ خود را از مردم می‌گیرند

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،در پی بمباران شدید غزه از سوی رژيم صهیونیستیِ دفتر حضرت آیت الله سیستانی بیانیه مهمی صادر کرد.

بیانیه آیت‌الله سیستانی درباره جنگ حماس و صهیونیست‌ها

دفتر آیت‌الله سیستانی درباره جنگ حماس و اسرائیل بیانیه به شرح زیر منتشر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

این روزها نوار غزه در معرض بمباران های مستمر و حملات شدید و بی سابقه ای است که تا امروز منجر به کشته و زخمی شدن بیش از شش هزار غیرنظامی بی گناه و آواره شدن تعداد زیادی از مردم شده است. بمبارانی که مناطق مختلف را هدف قرار می دهد و دیگر مکان امنی برای پناه دادن مردم وجود ندارد.

همزمان، ارتش اشغالگر، نوار غزه را در محاصره ی بسیار شدیدی که شامل آب، غذا، دارو و سایر مایحتاج زندگی است قرار داده است که بیشترین آسیب را به مردم وارد می‌کند به گونه ای که می خواهد انتقام شکست بزرگ در رویارویی های اخیر را از مردم گرفته و بدین گونه جبران کند.

این فاجعه در مقابل چشم تمام جهان رخ می دهد و گویی هیچ بازدارنده و مانعی بر آن نیست و بلکه کسانی هستند که از این اعمال مجرمانه حمایت می کنند و آن را به بهانه دفاع از خود توجیه می کنند!

بدینوسیله از تمام جهان خواسته می شود تا در برابر این وحشیگری دهشتناک بایستند و از ادامه اجرای نقشه های نیروهای اشغالگر برای آسیب بیشتر به مردم مظلوم فلسطین پیشگیری کنند.

پایان دادن به مصائب این مردم شریف – که هفت دهه است ادامه دارد – با اعطای حقوق مشروع آنها و رفع اشغال از سرزمین های غصب شده آنها است و این تنها راه ایجاد امنیت و آرامش در این منطقه است. در غیر این صورت، مقاومت در برابر متجاوزان ادامه خواهد یافت و چرخه خشونت همچنان موجب قربانی شدن بیگناهان بیشتری خواهد شد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
کرامت سلیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
0
0
متاسفانه هیچ شخص سیاستمدار یا سازمان سیاسی و یا رسانه های طراز اول کشورمان به موضوع مطرح شده توسط بنده و راه مقابله با گلوبالیستها و جلوگیری از حمله نظامی توسط انها به کشورمان اعتنایی نکرد و اهمیت نداد.

گلوبالیستها تلاش دارند ایران را در یک جنگ ویرانگر درگیر کنند و حتی به دنبال بمباران پالایشگاه ها و کارخانه های ایران هستند.

در ویدئو های منتشر شده از حملات حماس به اسراییل تمام تلاششان این است که احساسات ملتها را تحریک و افکار انها را بر علیه ایران تحریک کنند.

بنده معتقدم خیلی از صحنه های جنایتها در این حمله ساخته شده توسط اسراییل برای بهره برداری سیاسی از ان می باشد و جالب است که انتشار این ویدئو ها در شرایط عادی امکان پذیر نیست و یوتیوب انها را حذف می کند اما در شرایط فعلی به راحتی و بدون هیچ مشکلی در اینترنت منتشر می شوند.

به زودی دنیا را درگیر جنگ می کنند و در ان شرایط دیگر صدای هیچکس شنیده نخواهد شد. حتی صدای ایت الله خامنه ای.


یعنی در ان شرایط حتی اگر ایت الله خامنه ای هم دروغ بودن سلاح هسته ای را اعلام کنند دیگر تاثیری ندارد.

کاملا واضح و بدیهیست که گلوبالیستها به دنبال ارتباط دادن حمله حماس به کشورمان و نابودی ایران هستند.

تنها راه مقابله با انها فقط افشای دروغ بودن سلاح هسته ای توسط ایت الله خامنه ایست.

افشای این دروغ باعث تغییر فضای سیاسی جهان و تضعیف سازمانهای نظامی غربی ها خواهد شد.

ارتشهای غربی در صورت پی بردن به دروغ بودن سلاح هسته ای تن به جنگ با ایران نخواهند داد.

تجربه جنگ اوکراین و ناتوانی روسیه که مدعی دومین ابرقدرت به اصطلاح اتمی جهان بود این حس را به غربی ها خواهد داد که جنگ با ایران فرسایشی و طولانی مدت خواهد بود و منجر به نابودی کشورهای خودشان نیز خواهد شد.

دیگه فرصتها تقریبا تمام شده و زمان از دست رفته است و خطر جنگ و ویرانگری هر لحظه به کشورمان نزدیکتر می شود.

تمام تلاش و وجهه همت خودتان را به کار ببرید تا مسئولان کشور و در راس انها ایت الله خامنه ای را مجاب کنید تا با یک حرکت تاریخی این دروغ بزرگ را افشا کنند و دودمان گلوبالیستها را به باد دهند و مانع از تهاجم نظامی به کشورمان شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: