« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۵۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
آیین تجلیل از برترین های مسابقات احکام و قرآن آموزش و پرورش لنده؛
با حضور مسئولین شهرستانی و طی آیینی از بیش از ۱۰۰ دانش آموز برتر مسابقات قرآنی تجلیل شد

به گزارش آوای رودکوف، با حضور فرماندار، امام جمعه، فرمانده سپاه، جانشین نیروی انتظامی و جمعی از مدیران شهرستانی، از این دانش آموزان که در سطح شهرستان، استان و مقدماتی کشوراز برترین‌های مسابقات قرآنی در شهر لنده تجلیل شد + گزارش تصویریی رتبه های اول تا سوم را کسب کرده‌اند، تجلیل شد.

 

فرماندار لنده در این نشست با اشاره به جنایان رژیم اشغالگر قدس گفت:گفت:رژیم غاصب صهیونیستی سال‌ها بر مردم مظلوم فلسطین ظلم کرد، سرزمین آنها را غصب کرد، زنان، مردان و کودکان آن‌ها را کشت، خانه های آن‌ها را تخریب و مردم مظلوم را آواره کرد و هنوز هم به ظلم خودش ادامه می‌دهد و در این سال‌ها مکرر شاهد بوده ایم که به اندک بهانه ای به همین مردم محاصره شده در سرزمین اشغالی در نوار غزه هجوم می آوردند.

جلال دانش  با اشاره به جنگ اخیر غزه و عملیات طوفان الاقصی اظهار داشت:مردم فلسطین نشان دادند که امروزه یکی از سنگرهای مهم مقاومت دربرابر صهیونیست‌ها هستند و بر مقابله با ظلم و با کسانی که ربشون شیطان است مصمم هستند.

وی افزود : همیشه در مصاف با دشمن هزینه مقاومت، به مراتب کمتر از تسلیم شدن است. اعتقاد به این مطلب، خود نهایت عقلانیت در عملکرد سیاسی است.

فرماندار لنده در ادامه با تقدیر از برگزیدگان قرانی و تشکر از مجموعه آموزش و پرورش و دست اندرکاران گفت:باید سریعا ساختمان دارالقرآن احداث و مورد بهره برداری قرار گیرد هم تبلیغات اسلامی و هم راه و شهرسازی باید جدیت بیشتری در این خصوص به خرج دهند.

پیش از سخنان فرماندار لنده رئیس آموزش و پرورش شهرستان نیز طی سخنانی گفت:سال قبل در مسابقات قرانی رتبه ی دوم استانی را کسب نمودیم و امسال نیز تعداد  1730 نفر یعنی حدود نیمی از دانش آموزان ما در مسابقات فعال بودند که از این تعداد ۲۳۰ نفر در مرحله شهرستانی رتبه کسب نمودند و تعداد  ۹۶ نفر نیز به مسابقات استانی راه پیدا کردند که در نهایت با کسب سهمیه ۵۲ نفری رتبه های اول تا سوم این شهرستان رتبه اول مسابقات قران؛عترت و نماز استان را به خود اختصاص داده است.

عبدالرحیم آهنجان در ادامه از معاونت پرورشی اداره ؛مجموعه مدران و معاونین پرورشی مدارس و دانش آموزان موفق شهرستانی و استانی تقدیر و تشکر نمود.

در پایان این مراسم از دانش آموزان برتر تجلیل بعمل آمده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: