« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۳:۴۶
در پیام انتخاباتی دکتر رضا دهبانی پور عنوان شد:
دهبانی پور:میخواهم با تکیه بر دانش و تجربه خود که آن را مدیون مردم دیارم هستم نماینده آنها در سطح ملی و بین‌المللی باشم.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛دکتر رضا دهبانی پور همزمان با ثبت نام برای نامزدی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در  در پیامی نوشت:

حوزه انتخابیه توسعه نیافته است/ توسعه با شعار ممکن نیست

با قطعی کردن ثبت نام خود برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی در مقابل مردم فهیم و شریف کهگیلویه بهمیی چرام ، لنده و بخش‌های تابعه متعهد می‌شوم وفای به عهد راستگویی شفافیت خستگی ناپذیری و عمل به وظیفه اصلی نمایندگی را سرلوحه عمل قرار داده و در بیان و نقد مشکلات انباشته بدون لکنت زبان و با شجاعت عمل نمایم .

میخواهم با تکیه بر دانش و تجربه خود که آن را مدیون مردم دیارم هستم نماینده آنها در سطح ملی و بین‌المللی باشم.

حوزه انتخابیه توسعه نیافته است. توسعه با شعار ممکن نیست، باید دانش این کار را داشت. رجاء واثق دارم که شما مردم این بار به فرزند خود که از دانشگاه آمده است اعتماد خواهید کرد. با توکل بر خدا و یاری مردم پیروزی نزدیک است.

یا علی مدد

گفتنی است دهبانی مدیرکلی فرهنگ وارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد و معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه یاسوج را در کارنامه دارد وی عو هیات علمی دانشگاه یاسوج می باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: