« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
نوجه سرایی مداح بهمئی برای شهیدان خوب ؛
مداحی کوتاهی در عزای شهیدان خوب ارسال شده که تقدیم حضورتان می گردد...

 گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛چهارم آبان‌ماه 1401 با حمله داعشیان کوردل به حرم مطهر شاهچراغ(ع)، 13 نفر به شهادت و بیش از 20 نفر مجروح شدند.

خبری و شاهچراغه

در میان شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ نام پدر و پسری به چشم می خورد که مظلومانه به شهادت رسیدند، شهیدان هوشنگ خوب ۶۴ ساله و فرزندش امید خوب ۳۲ ساله اهل شهر لیکک استان کهگیلویه و بویراحمد که در ادامه رزومه کوتاهی از این دو شهید بیان می گردد.

شهید هوشنگ خوب متولد سال ۱۳۳۷ و بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی بود و ۵ فرزند داشت، یکی از فرزندانش امید بود که ۳۲ سال داشت و مجرد بود و در مدارس غیردولتی درس هنر تدریس می‌کرد، شهید امید خوب بسیار پایبند به عقاید مذهبی خود بود حتی بعدا در فیلم‌های منتشر شده از حادثه دیدم که به هنگام حمله داعش و فرار زائران، در بین آن شلوغی‌ها امید اول مهر نمازش را در جای مناسب قرار داد بعد به سمت پدرش رفت و در قسمتی پناه گرفتند و پس از آن شهید شدند.

در همین راستا و به مناسبت اولین سالگرد حادثه تروریستی حمله به حرم مطهر شاهچراغ (ع)  برنامه‌های مختلفی با هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی و اداری گوناگون، از چهارم آبان در شیراز ؛ استان فارس و شهرستان بهمئی برگزار می‌شود.

لذا به همین مناسبت نوحه سرایی کوتاهی با صدای کربلایی محمد بهمئی نژاد در عزای شهیدان خوب ارسال شده که تقدیم حضورتان می گردد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: