« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴
رييس پليس راه بهمئی خبر داد:
رييس پليس راه لیکک -بهبهان از اجراي طرح ترافيكي ويژه برگزاري مراسم سالگرد شهادت شهیدان خوب خبر داد.

به  گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ئیس پلیس راه لیکک - بهبهان از آمادگی کامل برای برگزاری اولین سالگرد شهیدان خوب خبر داد و گفت: چهارم آبان‌ماه 1401 با حمله داعشیان کوردل به حرم مطهر شاهچراغ(ع)، 13 نفر به شهادت و بیش از 20 نفر مجروح شدند.

آمادگي پليس راه لیکک-بهبهان براي مراسم سالگرد شهیدان خوب

سروان رحیم خادم الحسینی با بیان اینکه به گفته رهبر معظم انقلاب، این حادثه تلخ، اما با شکوه بود، افزود: این واقعه در تاریخ به یادماندنی است، همان گونه که در دیدار با مردم قم، رهبری مطرح کردند که این واقعه همانند عاشورا باید زنده نگه داشته شود.

وی ادامه داد: شهیدان خوب از شهدای ملی و کشوری هستند و افتخار بزرگی برای شهرستان بهمئی هستند.

خادم الحسینی از آمادگی کامل پلیس راه لیکک _ بهبهان برای برگزاری اولین سالگرد شهیدان خوب خبر داد و افزود: پلیس راه بهبهان _ لیکک در آماده باش کامل جهت برگزاری مراسم یکمین سالگرد شهیدان خوب هستند.

وی در پایان با توصیه به رانندگان که از پارک خودروی خود در مکان های غیر مجاز خود داری کنند گفت: پلیس راه لیکک _ بهبهان از همان اوایل مراسم جهت کنترل ترافیک در محور لیکک _ ماغر حضور می یابد.

اخبار اختصاصی  شهرستان بهمئی را اینجا دنبال کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: