« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹
در جلسه بررسی آسیبهای اجتماعی با محوریت پیشگیری از خودکشی عنوان شد:
مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:گفت:همه ی دستگاهها بدون استثناء باید در بحث اسیب های اجتماعی مشارکت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوفاز لنده ؛ظهر امروز جلسه بررسی آسیب‌های اجتماعی با محوریت پیشگیری از خودکشی با حضور مدیرکل امور اجتماعی استانداری ؛ جمعی از مدیران کل ؛ فرماندار و شورای اداری شهرستان لنده برگزار شد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری: توجه به موضوع« آموزش» در بحث مقابله با آسیب های اجتماعی ضروری است

 مدیر کل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این نشست طی سخنانی گفت:همه ی دستگاهها بدون استثناء باید در بحث اسیب های اجتماعی مشارکت داشته باشند.

دکتر نوری اظهار داشت:خودکشی صرفا یک پدیده ی اجتماعی است . وقتی ارزش ها وهنجار های فرهنگی فرو بریزد ، باورها و اعتقادها ضعیف بشود ، عصبانیت ، پرخاشگری و قاعده مندی از بین برود و به عبارت کلی جامعه مریض شود ، آمار خودکشی بالا می رود .

وی افزود: عوامل متعددی در افزایش اسیب های اجتماعی من جمله خودکشی وجود دارد. که طی بررسی های کارشناسی عواملی همچون عدم اموزش های کاربردی در ابعاد مختلف،معیشت، اشتغال ،تورم ، اعتیاد، عدم اگاهی والدین ،رابطه های غیر کارشناسی والد فرزند ،عدم اموزش فرزندان درحل مسائل، اختلافات خانوادگی و ... در بحث خودکشی میتوانند بسیار تاثیر گذار باشند.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بر ضرورت اقدام عاجل و هماهنگ و حساب شده مسئولین شهرستانی و استانی به ویژه متولیان امور فرهنگی و دینی در صیانت از استحکام بنیان خانواده ها و جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

ایشان در پایان با تاکید بر افزایش دوره های آموزشی برای کاهش آسیب اجتماعی در سطح استان و شهرستان گفت: توجه به موضوع« آموزش» در بحث مقابله با آسیب های اجتماعی ضروری است که باید با جدیت مدنظر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید
آنچه در جلسه بررسی آسیبهای اجتماعی با محوریت خودکشی در لنده گذشت؛ از وعده ها تا مصوبات
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: