« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
با حضور استاندار انجام گرفت:
معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری از تعیین تکلیف و ساماندهی سایت موکب شهدای استان در نقطه صفر مرزی شلمچه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در آیین افتتاح، استاندار از پیگیری های معاون عمرانی در جهت ساماندهی و تعیین تکلیف احداث ساختمان‌های سایت شلمچه تشکر کردند.

علی محمد روستا روز پنج شنبه در محل سایت شلمچه اعلام کردند که زمینی به متراژ حدود ۳۰۰۰مترمربع متعلق به استان می باشد که جهت اسکان و پذیرایی از زوار امام حسین تخصیص داده شده است و از آنجائیکه هرساله با برپایی موکب و احداث سازه های موقت هزینه گزافی تحمیل می‌شد و لزوم تهیه مکانی درخور و شان زوار عزیز؛ بر آن شدیم که به سمت احداث سازه های دائم برویم.

روستا بیان کردند با توجه به تاکید استاندار محترم و پیگیری های ایشان در طی دوماه با مطالعه فنی، جانمایی و استقرار تیم نظارت در محل سایت نسبت به مطالعات آزمایشگاه خاک، شمع کوبی، اجرای فنداسیون و اسکلت اقدام و در مرحله بعد مراحل تاسیسات و تکمیل دو ساختمان به متراژ حدود ۷۰۰ مترمربع در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت با همکاری شرکت نفت وپتروشیمی گچساران به سرانجام رسید.

روستا همچنین اعلام کرد که ۳۶ چشمه حمام و سرویس بهداشتی خواهران و برادران نیز تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

علی محمد روستا ضمن تشکر از مدیرانی که در این امر خیر و اصولی مشارکت داشتند اعلام کرد که شهرداری گچساران به عنوان نماینده معین معاونت عمرانی مستقر در شلمچه مراحل نظارت و تایید فنی کار را برعهده داشتند.

معاون هماهنگی عمرانی استانداری بیان کردند با رایزنی های صورت گرفته پیگیر الحاق زمین پشت سایت و افزایش متراژ آن به حدود ۶۰۰۰ مترمربع هستیم تا انشالله بتوانیم در آینده احداث آشپزخانه، انبار، محل کارخانه یخ سازی و… را اجرا کنیم و زوار عزیز و راهیان نور از یک مکان مناسب با امکانات خوب بهره ببرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: