« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
طی پیامی صورت گرفت؛
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده با صدور پیامی از عموم مردم دعوت کرد در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری گسترده داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده، ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی با همدستی آمریکای جنایتکار از عموم مردم خواست تا با حضور حماسی و شکوهمند در مراسم یوم الله ۱۳ آبان در سطح شهرستان، حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی و گروه‌های مقاومت فلسطینی اعلام و همراهی و همدردی خویش با ملت مقاوم و مظلوم غزه را اعلام نمایند.

دعوت ناحیه مقاومت بسیج لنده از مردم برای شرکت در راهپیمایی 13 آبان

در بخشی از پیام سرهنگ روح الله ویسی آمده است:

«سیزدهم آبان ماه»، یوم‌الله تجلی اراده و ایستادگی و مقاومت مقدس ملت در مصاف با استکبار جهانی است. گرامیداشت یاد و خاطره دانش‌آموزان و دانشجویان شهید و غیوری که به تأسی از رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خمینی (رحمه‌الله‌علیه) این روز را به یکی از مهم‌ترین روزهای عزت، سربلندی و پایداری در مقابل استکبار تبدیل کردند و هم اینک اقتدار عظیم حاصل از همان گفتمان استکبارستیزی و منطق مقاومت، معادلات منطقه و جهان را تغییر داده و مانع یکه‌تازی آمریکای جنایتکار در منطقه راهبردی غرب آسیا شده است.

اینک که ولیده نامشروع آمریکا، رژیم کودک‌کش صهیونیستی با تحمل شکست سنگین از رزمندگان فلسطینی تحقیر شده و با قساوت هر چه تمام تر، حملات وحشیانه و جنون‌آمیز را به مناطق غیر نظامی و بیمارستان‌ها توسعه داده و با زیر پا گذاشتن همه قوانین و حقوق بین‌المللی و با به کارگیری انواع سلاح‌های غیر متعارف سعی در ترمیم آبروی از دست رفته خویش دارد. غزۀ قهرمان با قدرت سلاح ایمان و مقاومت، حلاوت و شیرینی و پیروزی و ظفرمندی را با عملیات ترکیبی طوفان الاقصی رقم زده و با تازیانه الهی، ضربه غیر قابل ترمیم بر چهره سیاه و متعفن رژیم ضد انسانی و نژادپرست صهیونیستی و نظام‌های فکری زاینده آن وارد و در عرصه افکار عمومی جهان بی‌آبرو ساخته است.

این مراسم از جلوی سپاه پاسداران به سمت مصلای امام خمینی- از ساعت ۹:00 صبح یوم الله ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی»؛ با شعار محوری «نظم نو جهانی با نسل آرمانی»،  برگزار  و مردم لنده  بار دیگر با نمایش وحدت و عظمت خود، به دشمن پاسخی کوبنده و قاطع خواهد داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: