« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی؛
مراسم یوم الله ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» با حضور گسترده مردم، دانشجویان و دانش آموزان در یاسوج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛بالاخره سیزدهمین روز از آبان ماه و گرامیداشت روز دانش آموز از راه رسید و مردم انقلابی یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد امسال هم به مثابه سال های گذشته به خیابان ها آمدند تا خشم و خروش انقلابی خود را بر سر سردمداران جهان سلطه فریاد بزنند.

امروز و همزمان با سیزدهم آبان ماه اقشار مختلف مردم در کنار دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی به راهپیمایی پرداختند.

اما راهپیمایی امروز آنها متفاوت تر از همیشه و با رنگ و بویی فلسطینی و غزه برگزار شد هرچند که در تمامی سال های گذشته دفاع از مردم مظلوم فلسطین و شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل جزو لاینفک شعارهای مردم استان بوده است.

راهپیمایان ایلامی در روز ۱۳ آبان امسال با در دست داشتن پرچم فلسطین و حزب الله و دست نوشته ها و پلاکاردهایی با محتوای دفاع از فلسطین، روز دانش آموز را گرامی داشتند.

در دیگر شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد نیز مردم با ضور در خیابانها ضمن گرامیداشت یوم الله سیزدهم آبان خشم و انزجار خود را از رژیم منحوط اسرائیل و ایادی استکبار به نمایش گذاشتند.

گزارش آوای رودکوف از راهپیمایی ۱۳ آبان‌ در یاسوج/ همدردی مردم کهگیلویه و بویراحمد با کودکان فلسطینی + عکس

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این مراسم با تقدیر از حضور حماسمی مردم استان در یوالله ۱۳ آبان افزود: مردم ولایتمدار و استکبار ستیز کهگیلویه و بویراحمد مانند سال های گذشته در روز ۱۳ آبان پایبندی خود را به نظام و انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند و با آرمان های امام راحل، رهبری و ارزش های نظام و دفاع مقدس تجدید عهد کردند.

دکتر احمدزاده تصریح کرد: ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی به معنای برائت کامل از آمریکا و خاموش کردن کانون اصلی اعمال استبداد، استعمار و تحمیل اراده غیر در امور مردم ایران بود.

وی اظهار داشت: تسخیر سفارت آمریکا لانه توطئه و جاسوسی در این جنبش دانشجویی اسلام گرایی و استکبار ستیزی در ۱۳ آبان برائت کامل از آمریکا کانون اصلی اعمال استبداد و استعمار بود.

استاندار گفت: دانش آموزان، دانشجویان و نوجوان یک پای عرصه مبارزه با استکبار بودند به همین دلیل هم می خوانیم که در ۱۳ آبان ۵۷ در آن تظاهرات روبروی دانشگاه تهران، تعداد زیادی دانش آموز که عدد آنها را تا ۶۵ دانش آموز گفته اند به شهادت می رسند.

احمدزاده عنوان کرد در تسخیر لانه جاسوسی هیمنه آمریکا درهم شکسته شد و با کشف اسناد گسترده ای نقشه ها، توطئه ها، فتنه ها، تفرقه ها، آتش افروزی ها و برنامه های خرابکارانه این رژیم جنایتکار کشف شد.

استاندار ابراز داشت: این حرکت جنبش بزرگ دانش آموزی و دانشجویی گام مهمی در حرکت های استکبارستیزی و اعلام استقلال سیاسی، فرهنگی، علمی و اقتصادی کشور بود.

احمدزاده خاطرنشان کرد: امروز صحنه جدیدی جلوی چشم مردم دنیا است و دارند حقانیت مردم ایران را می بینند حقانیتی که مبارزه با استکبار جهانی و آمریکا است.

استاندار با بیان اینکه، امروز در کشور غصب شده فلسطین بدترین جنایت علیه بشریت و نسل کشی در غزه انجام می شود گفت: چهار هزار کودک، هشت هزار نفر انسان بیگناه جان دادند، ۳۰ هزار نفر مجروح شدند و عده ای به دلیل نبود امکانات هنوز زیر آوار هستند و صحنه جدیدی علیه انسانیت و بشریت است و این چهره واقعی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است.

احمدزاده عنوان کرد: امام خمینی (ره) زودتر از همه تشخیص داد و پرچم مبارزه با استکبار را بلند کرد و رهبری بارها علیه استکبار سخنانی فرمودند اما امروز مردم دنبا چهره واقعی آمریکا را در غزه می بینند.

استاندار ابراز داشت: این روزها دیدیم در غزه مظلوم همان هایی که دم از حقوق بشر و حقوق زنان می زنند چطور بمب های چند تنی بر سر مردم می انداختند.

دیگر سخنران این مراسم سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور بود.

۱۳ آبان روز استکبار ستیزی و انزجار و برائت کامل از آمریکا با شعار محوری «نظم نو جهانی با نسل آرمانی» برگزار شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: