« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
سیاسی؛
رئیس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امروز گرد هم آمدیم تا به فریاد مردم مظلوم فلسطین پاسخ دهیم گفت: ما امروز گرد هم آمده‌ایم که درباره یکی از مهم‌ترین مسائل جهان اسلام و یکی از فجیع‌ترین جنایات بشری، تصمیم تاریخی بگیریم.

پایگاه خبری آوای رودکوف-گزیده‌ای از سخنان رئیس‌جمهور در ادامه آمده است:

سه سیلی محکم رئیسی در ریاض به صهیونیست ها

فرصت بررسی دقیق شرایط اقامت کاری شما در قطر؛ از دستش ندین!

توقف کشتار مردم غزه، فوری‌ترین اقدام است

*اقداماتی که لازم است علیه نسل کشی در غزه انجام گیرد: رفع کامل محاصره غزه و بازگشایی گذرگاه رفح برای رساندن غذا و دارو/ خروج فوری رژیم صهیونیست از غزه/ قطع هرگونه ارتباط با رژِم صهیونیستی توسط کشورهای اسلامی و تحریم کالاهای آن

غزه دژ فرعونیان را درهم شکست

*سه هزارتن از قربانیان جنایات صهیونیست هنوز زیر آوارند. امروز محور شرفت در مقابل محور شرارت قرار گرفته است

اسرائیل فرزند نامشروع آمریکاست

*اسرائیل در این مدت معادل 7 بمب اتم در غزه بمب ریخته است که باید مورد پیگیری قاطع صورت گیرد

*آمریکا وارد جنگ در مقابل با فلسطین شد. مخرب ترین نقش نقش آمریکاست

*آمریکا آتش افروز این معرکه است

سید ابراهیم رئیسی در ادامه تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران برای توقف فوری تجاوزات رژیم صهیونیستی، رفع محاصره و آغاز امدادرسانی به مردم مظلوم و مقتدر غزه، صبح امروز شنبه به منظور شرکت در جلسه اضطراری سران سازمان همکاری اسلامی، عازم عربستان سعودی شد.

رئیس جمهور پیش از عزیمت به عربستان، شرکت در نشست اضطراری سازمان همکاری‌های اسلامی درباره مسئله فلسطین را هدف اصلی این سفر عنوان کرد و با اشاره به پیگیری‌های جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری فوری این نشست از ابتدای تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه گفت: ‌مسئله فلسطین مسئله اصلی امت اسلامی و مسلمانان جهان بلکه مسئله بشریت و همه مردمان صاحب فهم و درک و اندیشه در سراسر عالم است که این روزها به صورت میلیونی به خیابان‌ها آمده‌اند و فریادشان از ظلم رژیم صهیونیستی و حمایت‌های آمریکایی‌ها از این نسل ‌کشی بلند است.

رئیسی با بیان اینکه جنایت‌هایی که امروز توسط رژیم صهیونیستی در غزه انجام می‌شود، مصداق روشن جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است،‌ تصریح کرد:‌ آمریکایی‌ها در اظهارات و پیغام‌های‌شان ادعا می‌کنند که بدنبال گسترش دامنه جنگ نیستند، در حالی که این ادعا به هیچ‌وجه با عملشان سازگاری ندارد چرا که سوخت ماشین جنگی صهیونیست‌ها از سوی آمریکایی‌ها تهیه می‌شود.

رئیس جمهور ممانعت از به نتیجه رسیدن نشست مصر و جلوگیری از به نتیجه رسیدن نشست شورای امنیت سازمان ملل برای برقراری آتش بس در غزه را از جمله مصادیق دروغگویی آمریکائی‌ها در وقایع اخیر برشمرد و افزود: امروز دنیا باید چهره اصلی آمریکایی‌ها را بشناسد که چگونه به تعبیر رهبری معظم انقلاب با ظاهری اتو کشیده و دستانی مخملی اینگونه بانی و حامی جنایت علیه ملت‌های مظلوم هستند.

رییسی به دنبال حملات وحشیانه و جنایت‌بار رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع و بی‌گناه غزه، در پی یک سلسله تحرکات دیپلماتیک و در گفتگوهای تلفنی و حضوری با سران کشورهای اسلامی، پیگیر برگزاری اجلاس اضطراری سران سازمان همکاری اسلامی بود که این نشست امروز به میزبانی رئیس دوره‌ای این سازمان در ریاض عربستان برگزار شد.

رئیس جمهور همچنین در حاشیه شانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اقتصادی «اکو» در تاشکند ازبکستان، علاوه بر تاکید بر ضرورت اعمال فشار کشورهای اسلامی برای توقف جنایات صهیونیست‌ها، بر اهمیت اجرای راهکار مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر قطع روابط سیاسی و اقتصادی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی به‌عنوان راهکاری بازدارنده تاکید کرد.

 

نامه نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: