« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
با حضور جمعی ازمردم و مسولان برگزار شد؛
خیمه مقاومت با هدف حمایت از مردم مظلوم غزه در ورزشگاه یاسوج برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛دبیر جبهه مردمی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایشگاه خیمه مقاومت با هدف حمایت از مردم مظلوم غزه در ورزشگاه تختی یاسوج برپا شد.

برپایی خیمه مقاومت در یاسوج/ فیلم + تصاویر

ستار هدایتخواه افزود:با توجه به تحولاتی که امروز در فلسطین در حال رخ دادن است این تحولات آینده جهان را تعیین خواهد کرد قاعدتا ملت ایران به عنوان ملتی که نقش محوری را در این تحولات دارد باید هرکدام نقش و جایگاه خود را برای این آینده سرنوشت ساز تعیین کند.

وی افزود:خیمه مقاومت در واقع با همین منظور از طرف گروههای مردمی راه اندازی شده که از یکطرف تحولات مقاومت و غزه رصد و تحلیل می شود ؛ به سوالات جوانان پاسخ داده می شود و همینطور برپایی ایستگاه صلواتی، جمع‌‌آوری کمک نقدی برای غزه، نقاشی پرچم فلسطین روی دست، فروش و معرفی کتاب‌های جریان جبهه فرهنگی، پخش کلیپ‌های تبیینی و نماهنگ‌های حماسی، تابلو تحلیل‌های سیاسی جریان مقاومت، یادبود شهدای جبهه مقاومت به ویژه فلسطین و دعوت از کارشناسان برای گفت و گو و تبیین مسائل روز فلسطین از جمله مهمترین اتفاقات این رویداد فرهنگی است.

این نمایشگاه با عنوان خیمه‌های مقاومت در میدان هفت تیر، ورودی ورزشگاه تختی شهر یاسوج برپا و از امروز به مدت ده روز به روی عموم مردم باز است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: