« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه گازرسانی به دهستان محروم و دورافتاده زیلایی از توابع شهرستان مارگون پیشرفت خوبی دارد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛ علی‌ محمد روستا روز دوشنبه در بازدید از روستاهای دهستان محروم زیلایی گفت: راه و جاده دسترسی یکی از مهمترین مطالبات مردم است که چندین دستگاه ماشین‌آلات راهداری در این منطقه در حال کار هستند و قبل از اینکه مسیر دچار آب شستنی شود به پایان برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از اقدامات خوبی که در زیلایی در حال انجام است پروژه گازرسانی به این دهستان است که ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اعتبار اختصاص یافته برای گازرسانی به این منطقه را ۱۷۰ میلیارد تومان دانست و عنوان کرد: پراکندگی و صعب‌العبور بودن روستاها از دلایل افزایش میزان هزینه‌های گازرسانی به این منطقه است.

روستا بیان کرد: نبود روشنایی در زیلایی از دیگر خواسته‌های مردم بود که شرکت توزیع نیروی برق استان ملزم به نصب روشنایی در مسیر روستاهای این دهستان شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: منبع آب آشامیدنی زیلایی نیازمند تعمیر است که با رفع این مشکل، معضل آب آشامیدنی پایدار مردم حل می‌شود.

روستا خاطرنشان کرد: چمن مصنوعی از نیازمندی‌های مردم زیلایی بود که ورزش و جوانان اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

منطقه زیلایی از توابع شهرستان مارگون، در فاصله ۱۰۰کیلومتری از مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و ۷۰کیلومتری از شهر لردگان واقع شده و به خاطر وجود در امتداد رشته کوههای زاگرس دارای منطقه ایی کوهستانی و مسیری ناهموار جهت دسترسی به این منطقه است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: