« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری:
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: این استان برای برگزاری هرچه باشکوه تر اجلاسیه نماز آماده شود.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛مرادعلی پیوند روز سه شنبه در کارگروه کمیسیون‌های تخصصی ششمین اجلاسیه سراسری نماز افزود: اجلاسیه سراسری نماز نیمه دوم آذرماه به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود.

کهگیلویه وبویراحمد برای برگزاری اجلاسیه نماز آماده شود

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد افزود: قبل از برگزاری اجلاسیه سراسری باید اجلاسیه استانی برگزار شود که کمیته‌ها و کمیسیون های زیرمجموعه ششمین اجلاسیه نماز استان تشکیل شود.

وی تاکید کرد: شش کمیته از جمله کمیته‌های علمی، فرهنگی، اطلاع رسانی و تبلیغات، ارزش یابی و همچنین کمیته حفاظت و حراست در راستای هر چه بهتر برگزار شدن اجلاسیه استانی نماز تشکیل می گردد.
پیوند با اشاره به اینکه اجلاس شهرستانی نماز با مشارکت فرمانداران برگزار شود، گفت: آموزش و پرورش نیز در خصوص برگزاری اجلاسیه نماز اهتمام لازم را داشته باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری افزود: کمیسیون‌های زیر مجموعه اجلاس استانی نماز تشکیل و پیرامون سه موضوع اهداف بالا دستی دستکاه‌ها، بیان نقاط ضعف و همچنین نقاط قوت، پیشنهاد جهت برگزاری هر چه بهتر این اجلاسیه ارائه دهند.

پیوند از راه اندازی نمازخانه‌ها در همه ادارات تقدیر و تشکر کرد و گفت: در راستای توجه به فریضه الهی نماز در دانشکده‌های دانشگاه یاسوج نیز نمازخانه راه اندازی شد.

پیوند با بیان اینکه دشمنان انقلاب و نظام اسلامی بطور علنی علیه اعتقادات مردم تبلیغ می‌کنند و از هر ابزار و امکاناتی علیه ما اقدام می‌کنند گفت در این برهه حساس همه دستگاه‌ها خصوصا دستگاه های فرهنگی پای کار باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تصریح کرد: یکی از راه هایی که جوانان از نقشه ها و توطئه‌های دشمنان در امان باشند ارتباط با خداوند و نماز است و مجموعه مسئولین به این مهم اهتمام جدی داشته باشند.

رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه وبویراحمد هم گفت: اجلاس امسال نماز با موضوع نماز، نسل نو با تمرکز بر مسجد، مدرسه و دانشگاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رضا قاسمی افزود: سال گذشته شاهد برگزاری باشکوه اجلاسیه نماز با حضور ۷۰۰ نفر بودیم که امسال نیز اجلاسیه به مانند گذشته باشکوه برگزار می شود.

وی با اشاره به نقش خیرین مسجدساز در ترویج فرهنگ نماز گفت با مشارکت خیرین ۱۰ مسجد در سطح استان تعمیر و مرمت شد ضمن اینکه در منطقه کوشک مسجد خیرساز احداث می‌شود.

قاسمی افزود: در اجلاس استانی نماز از خیرین مسجدساز تجلیل می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: