« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
امام جمعه یاسوج :
امام جمعه یاسوج گفت: کودکان غزه مورد اصابت موشک‌های آمریکایی و انگلیسی قرار می‌گیرند و صحنه‌های فجیع و وحشتناکی به بار آورده‌اند.

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری آوای رودکوفاز یاسوج ؛ آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با اشاره به ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها گفت: آن حضرت نقش بسیار بزرگی در تبیین و ترویج فرهنگ عاشورا داشت.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج در ادامه یادآور شد: آن حضرت شخصیتی توانا ادیب و فصیح بود که زنان ما باید حجب و حیا را از آن حضرت بیاموزند حضرت زینب در دفاع از امامت و ولایت با شجاعت وارد میدان شد.

امام جمعه شهر یاسوج در ادامه با تبریک روز پرستار گفت: این شغل مقدس در خدمت مردم بوده پرستاران شبانه روزی زحمت می‌کشند و کار آنها ثواب و اجر والایی دارد که پیامبر می‌فرماید اگر کسی بیماری را حرمت کند در روز قیامت اجر و ثواب بالایی خواهد داشت.

آیت الله حسینی در بخشی از اظهارات خود در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج به راهپیمایی فردا شنبه اشاره کرد و گفت: کودکان غزه مورد اصابت موشک‌های آمریکایی و انگلیسی قرار می‌گیرند و صحنه‌های فجیع و وحشتناکی به بار آورده‌اند.

امام جمعه شهر یاسوج افزود: سازمان ملل دست نشانده کشورهای غربی و ستمگر است و تنها راه نجات دنیا در حال حاضر ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف است.

حسینی در ادامه گفت: در حالی رژیم صهیونیستی در حال جنایت است که دنیای استکباری از آنها حمایت می‌کند اما در عوض مردم آزاده دنیا به خصوص مردم ایران اسلامی این جنایت‌ها را محکوم می‌کنند که این نشانه بیداری مردم جهان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: