« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
فریاد «مرگ بر آمریکا و اسرائیل» در پایتخت طبیعت ایران طنین‌انداز شد؛
تجمع مردم یاسوج همزمان با سراسر کشور امروز شنبه ۲۷ آبان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛43 روز از عملیات موفقیت‌آمیز «طوفان‌ الأقصی» حماس و بعد از آن جنایات رژیم صهیونیستی در کشت‌ و کشتار کودکان و زنان مظلوم فلسیطینی با حمایت آمریکا برای جبران شکست خود می‌گذرد و روزانه شاهد خبرهای ناخوش از خون ریختن هم‌نوعانمان در غزه هستیم.

رژیم کودک‌کش روزانه با بمباران نقاط مختلف، بیمارستان‌ها، نانوایی‌ها و خانه و کاشانه مردم و کشت و کشتار و مجروحیت هزاران نفر فشار می‌آورد تا مردم غزه را نابود و از سرزمین خود آواره کند، جنایتی که از پایان جنگ جهانی دوم تاکنون بی‌سابقه بوده است.

سکوت مدعیانی همچون سازمان حقوق بشر در برابر این جنایات هولناک در حالی‌ است که احساسات مردم سراسر کشور ایران به ویژه کهگیلویه و بویرای ها  جریحه‌دار شده و از آن زمان تاکنون در راهپیمایی‌ها و تجمعات مختلف مردمی، اعتراض خود را به گوش جهانیان رسانده‌اند.

در همین زمینه، امروز نیز تجمع اعتراض‌آمیز مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد در محکومیت اقدام جنایتکارانه رژیم غاصب و کودک‌کُش صهیونیستی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین در شهرستان‌ها مختلف استان برگزار شد.

و در ادامه گوشه ای از راهپیمایی باشکوه و سراسری مردم یاسوج در حمایت از ملت مظلوم غزه را ملاحظه می فرمایید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: