« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده خبر داد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده گفت: در هفته بسیج برنامه های مختلفی تدارک دیده شده است و بیش از 50 برنامه توسط رده های مختلف بسیج در شهرستان لنده برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده گفت: در هفته بسیج برنامه های مختلفی تدارک دیده شده است و بیش از 50 برنامه توسط رده های مختلف بسیج در شهرستان لنده برگزار خواهد شد.

اجرای بیش از 50 برنامه در هفته بسیج با شعار بسیج امید ملت ایران در شهرستان لنده

سرهنگ روح الله ویسی با بیان اینکه هفته بسیج از ۲۹ آبان ماه با شعار محوری «بسیج امید ملت ایران» آغاز می‌شود به تشریح برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان لنده پرداخت و گفت: در این هفته برنامه های مختلفی برای تجلیل و تکریم بسیجیان و معرفی بسیج و فعالیت های آن تدارک دیده شده است و بیش از 50 برنامه  در شهرستان لنده برگزار خواهد شد.

وی افزود: بسیج به عنوان یک مجموعه بزرگ مردم نهاد و خودجوش برای رفع مشکلات کشور، نماینده مردم، از مردم ، با مردم و برای مردم است بسیج مظهر تحقق مردم سالاری دینی است و ما باید بسیج را اینگونه به مردم معرفی کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده در ادامه ؛حضور در نماز نماز جمعه، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری مراسم ۵ آذر، سرکشی از خانواده شهدا، یادواره پایگاهی و حوزه‌ای، نشست‌های بصیرتی برای بسیجان و فرهنگیان، افتتاح دو پایگاه مقاومت بسیج، توزیع بسته‌های معیشتی، افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی و همایش پیاده‌روی، رزمایش جهاد خدمت‌رسانی، اعزام تیم‌های پزشکی به روستاها، دیدار با پیش‌کسوتان و تجلیل از آنان، تجلیل از نخبگان سپاه در مسابقات مختلف ملی و ویزیت رایگان برای بسیجیان و خانواده های معظم شاهد را از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان لنده عنوان نمود.

ویسی همچنین برگزاری نشست سبک زندگی ایرانی و اسلامی، اعزام اردوی راهیان نور ۸۰ نفر از خواهران به مناطق جنوب کشور، برگزاری شب‌شعر توسط بسیج هنرمندان را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان نمود.

سرهنگ روح الله ویسی در پایان گفت: رویکرد برنامه‌های امسال هفته بسیج بیشتر کیفی است و امیدواریم بتوانیم بهترین خدمات را در این هفته به بسیجیان و اقشار مختلف مردم ارائه کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: