« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی خبر داد:
نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در این نشست ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تشریح برنامه‌های هفته بسیج در بهمئی اظهار کرد: بسیج در حقیقت نام بزرگی است که توسط حضرت امام خمینی (ره) در تاریخ پنجم آذر 58 نام‌گذاری شده است.

۶۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در بهمئی برگزار می شود/ جزئیات

سرهنگ مهدی غلامی نژاد ادامه داد: حضرت امام(ره) دستور تشکیل این نهاد مقدس را داد و این نهاد مقدس تا به امروز استوار و پا برجا مانده و در راه خدمت به مردم قدم برداشته است و یکی از دلایلی که موجب شده این نهاد ثابت قدم و با اقتدار به کار خود ادامه دهد، فراجناحی بودن این نهاد مقدس است، امید است همه ما در شأن این تشکل و نهاد مقدس انجام وظیفه کنیم.

وی با بیان اینکه در وصف بسیج و اهداف بسیج مطالب و گفته‌ها زیاد است، خاطرنشان کرد: مهم‌تر از همه این است که در حقیقت راه بسیج راه عاشورا و کربلا و اهداف آن نیز نشأت گرفته از تعالیم حضرت اباعبدالله(ع) و یاران وی است و ما نیز افتخار می‌کنیم که در این راه قدم برمی‌داریم.

۶۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در بهمئی برگزار می شود/ جزئیات

سرهنگ غلامی نژاد با اشاره به اینکه بسیج مظهر ایثار شجاعت و قدرت است، افزود: خدمات و عملکرد بسیج در این نظام در همه زمینه‌ها و عرصه‌ها بر کسی پوشیده نیست.

وی اضافه کرد: توان نظامی و پیشرفت‌های امروز در علم تکنولوژی، پزشکی، هسته‌ای، علمی و تجهیزات نظامی همه مرهون بسیج و عملکرد و تلاش‌های بسیجیان این مرز و بوم است. تا نظام مقدس ما این نهاد بزرگ ولایی را دارد در همه عرصه مثل گذشته سربلند و سرافراز خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی یادآور شد: همه ما و مسئولان وظیفه داریم فرهنگ بسیج و اهداف عالی بسیج را به مردم، جامعه و به ویژه جوانان و نسل آینده بازگو و نشر دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی عنوان داشت: هر ساله به پاس فداکاری‌ها و رشادت‌های بسیجیان در همه عرصه‌ها برنامه‌های در سطح کشور برگزار می‌شود که سپاه ناحیه بهمئی نیز برحسب دستورالعمل‌های رسیده برنامه‌ های فرهنگی متنوعی با همکاری سایر نهادها و ادارات در سطح شهرستان بهمئی برگزار خواهیم کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی گفت: ۶۰ برنامه مختلف و متنوع به مناسبت هفته بسیج در شهرستان بهمئی برگزار می شود.

وی ادامه داد: امروز در چهل و چهارمین سالگرد تشکیل بسیج اعلام می داریم که فرهنگ انتقال بسیج به خوبی به سایر ملت ها و مردم آزادی‌خواه جهان انجام شده و بسیج در تمامی صحنه های به حمایت از مردم میدان دار بوده است.

این مسئول با بیان اینکه هفته بسیج مختص به یک اداره و نهاد خاصی نیست و همه ادارات و مردم در برنامه‌های فرهنگی بسیج حضور فعالی داشته باشند، توضیح داد: همه ما بسیجی هستیم در هر لباس و مقام که باشیم باز هم بسیجی هستیم.

وی در پایان ضمن تشریح برنامه‌های هفته بسیج در بهمئی گفت: مهم ترین برنامه های هفته بسیج در شهرستان بهمئی، اردو های جهادی یک روزه تا سه روزه ، رزمایش جهادی با حضور گروه های جهادی ، نشست های بصیرتی ، نشست های کاهش آسیب های اجتماعی، صبحگاه مشترک نیروی های نظامی و انتظامی، سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه ، برگزاری يادواره شهدا ، دیدار با خانواده های شهدا ، غبارروبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدا ، نمایش اقتدار بسیجیان ، برگزاری راهیان پیشرفت و راهیان نور ، افتتاح پایگاه های مقاومت بسیج، کارگاه سبک زندگی ، نمایش اقتصاد مقاومتی از مهم ترین برنامه های هفته بسیج است.

خبرنگار سامان خوبی زاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: