« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۷۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۳
در جلسه برنامه ریزی هفته بسیج عنوان شد:
دادستان بهمئی گفت :هرکجا به چالش و تهدیدی از ابتدای انقلاب مواجه شده ایم و هرجایی که برای نظام و انقلاب احساس خطر کرده ایم بسیج به میدان آمده است و آن تهدید دفع شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی در جلسه برنامه ریزی هفته بسیج ، با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج بر مشارکت همگانی برای بزرگداشت این ایام تاکید کرد و گفت: بسیج متعلق به همه جامعه است و همه ما باید در راستای برگزاری ویژه برنامه های این ایام اقدام کنیم.

دادستان بهمئی:هرجا احساس خطر کردیم بسیج به میدان آمد

عبدالله حبیبی منش با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: برجسته سازی نسل کشی رژیم صهیونیستی به ویژه کشتار زنان و کودکان ، جهانی شدن مظلومیت فلسطین و حمایت همه جانبه آزادی خواهان جهان که از مردم مظلوم فلسطین دفاع می‌کنند از جمله موضوعاتی است که رسانه‌ای می‌توانند در این خصوص تولید محتوا کنند.

وی گفت: هرکجا به چالش و تهدیدی از ابتدای انقلاب مواجه شده ایم و هرجایی که برای نظام و انقلاب احساس خطر کرده ایم بسیج به میدان آمده است و آن تهدید دفع شده است.

خبرنگار سامان خوبی زاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: